Terug...?

A

Anoniem

Guest
Heel voorzichtig kom ik hier nog eens piepen. Twee maanden na miskraam, verschijnt er terug een licht tweede streepje, zwanger! Vandaag was NOD maar natuurlijk kon ik niet wachten. Heel voorzichtig zijn we dus heel blij maar meer dan daarvoor is er de angst dat het misgaat. We hopen dat alles goed gaat en we blijven positief denken. En het is geweldig want telkens ik er aan denk, verschijnt er een reuzeglimlach op m'n gezicht. Ik hoop dit gevoel zeer lang vast te houden.
Duimen maar!
Veel groetjes!!
Bisous
Alysse

Heel veel succes en ik hoop dat alles goed blijft gaan,en dat je maar een gezond kindje mag krijgen

groetjes sandra

Hoi Alysse,
logisch dat je onzeker bent, maar probeer idd te genieten van het geluk wat je voelt. Dat zal niet altijd meevallen. Maar weet je, een miskraam is vaak "domme pech". Die heb jij nu al gehad, dus kun je nu hopen op "slim geluk"!!
Gefeliciteerd in elk geval met je zwangerschap!
Patricia 39+3

hoi hoi ,

ik hoop voor jullie dat het zover mag zijn , en dat je het ook met een gezond kindje afrond!...

maaruhh ik lees dit nu pas , en hoe is het vandaag dan?

heel veel geluk en succes van mij.

liefs van anna 9 a 10 weken echo beslist!

gefeliciteerd en hopen dat je je de zwangerschap nu volmaakt en een gezonde baby krijgt. Is het je eerste?
Van mij wel en ik ben nu 11 wk zwanger, volgende week echo en hopen dat alles goed blijft gaan.
Ik duim met je mee!

Hoi hoi,
bedankt voor jullie reacties! We hopen idd op slim geluk . Vandaag gaat het goed, soms voel ik vanalles in m'n buik gebeuren. Ik ga ook regelmatig naar toilet om te kijken of er niks is... Toch een teken denk ik dat ik er niet echt gerust op ben, maar enfin. Het zal ons eerste kindje zijn en wij zijn sinds juni  dit jaar aan het proberen. Zodus, het is afwachten geblazen maar ik hoop dat die drie maanden er snel zijn!
Groetjes.
Bisous
Alysse

Terug
Bovenaan