terug

Hoi lieve meiden,
ik ben even flink weggeweest. Eerst op een heerlijke vakantie en daarna heb ik nog even alleen maar gelezen en toen kon ik een tijdje niet meer op de site komen en ben een weekend weggeweest. Ik had heel veel hoop dat ik in de vakantie zwanger zou worden, maar ben t afgelopen weekend weer ongesteld geworden... heel erge teleurstelling.
t kost me steeds meer moeite om er bovenop te komen. op mn werk is t ook niet zo leuk en zoals ik al ns liet weten heb ik steeds meer t gevoel dat ik mezelf tegenwerk in t zwanger worden door werk en stress. nu ben ik daar mee bezig om er beter mee om te gaan (therapeut, jawel...) maar dit duurt natuurlijk wel een tijdje. ik zit er dus over te denken weg te gaan en bij geldgebrek evt. een tijdje een tijdelijk baantje te zoeken. geld kan je toch altijd wel verdienen? of denk ik er nu te makkelijk over???? ik ben iemand die dit niet zomaar doet, maar altijd zekerheid zoekt. juist daarom zou t me een gevoel van zelfvertrouwen geven: ik stop want ik weet dat t geen toekomst heeft daar en ik weet ook dat ik echt wel ergens aan de slag zal komen uiteindelijk. zo zou ik over mezelf willen denken en dit zou een stap kunnen zijn maar wel een enge. maar even time-out: lijkt me heerlijk!
nou, jullie hoeven er niet perse op te reageren hoor, je hebt ook wel iets anders aan je hoofd!!!
lill: jij dus ook je duivels, net als ik (tegelijkertijd bedoel ik) wat een rotduivels!!!!! ik voelde natuurlijk weer van alles....en nu iui! voor mij zit er alleen nog ivf op als t de komende maanden niet lukt: dus ik zou zeggen: dit is nog geen eindstation (daarna kan je nog ivf), maar hopelijk wel! snap je wat ik bedoel? ik duim voor je!
kim: ik heb net je berichtje gelezen over je vriend en antwoord even hier: wat ontzettend erg voor jullie! ik wens je heel veel sterkte. ik kan niks bedenken wat je beter doet voelen alleen dat je niet alleen staat en we aan je denken.
lara: als je dit nog leest: van harte! ik ben stikkie jaloers dat mag je best weten maar t is je van harte gegund! (de tegenstrijdigheden van de zwangerproberenwordende vrouw...) heel veel plezier en geluk! je hebt t ondertussen wel verdiend!
nou dames, t was weer een heel verhaal, ik ga wel proberen hier niet elke avond achter te zitten...maar wel af en toe, groetjes, lis

Hallo Lis,

Ik ken t precies, voel me net zo, iedereen zegt ook, als je er niet meer aan denkt: Dan zal t wel gebeuren, als je op vakantie gaat zal je zien....
Alleen bij mij gebeurd er echt helemaal niets.
Iedereen om me heen is wel zwanger en ik blijf maar achter ( nu dus acupunctuur gaan proberen misschien dat dat het voor mij is) Ik heb het ook niet meer naar mijn zin op mijn werk. Heel lang verhaal. Kan je niet intern solliciteren (weet niet wat voor werk je doet?) maar tegenwoordig als je een vaste baan hebt kan je die beter houden, je weet hoe t gaat met de economie. En ergens anders zitten ze momenteel ook niet op je te wachten hoor (qua aanbieden vast contract) weet niet of je eigen huis hebt, maar ik zal nu gaan voor zekerheid ipv leukere baan.
Denk er eens over na!
Succes meissie!

hoi cynthia,
moeilijk allemaal he?
ik heb nu ook geen vaste baan, alleen een jaarcontract, waarvan ik zeker weet dat ie niet verlengd wordt...iets anders is dat t bij mij zo is dat de endo terug kan komen en dan de kansen echt heel klein worden. als ik nu dus niet zwanger word gebeurt t in de toekomst ook niet meer snel. een time-out zou dus niet zo gek zijn. alles wat je zegt is maar al te waar, maar zo ben ik al 7 jaar bezig en gelukkig word ik er niet van! ik heb wel een eigen huis maar mijn vriend verdiend ook, we zouden t best even kunnen redden zo.
nou ja, ik denk er over na ja...
ik vind de acu best fijn, maar heb nog niet echt iets gevoeld. maar met haar kan ik ook een beetje praten en ze geeft ook tips. best fijn. en voor jou?
heel veel succes maar weer, lis

Hee Lissie Lis,

You're back! Je hebt lekker genoten van je vakantie goed zeg!

Het is weer even slikken he als blijkt dat je hoop weer door de red devils de grond in wordt geboord...echt ut voor je. Had het je zo gegund. Maarja wel fijn dat je er weer bent hoor, we hebben je hier gemist!

Het is een hele lastige kwestie he dat werk. Mijn baan houdt ook per 1/1 op en ik moet ook weer verder zoeken, maar wacht eerst m'n 1e IVF-poging af en dan zie ik wel hoe het loopt.
Waarom ben je er zo zeker van dat je contract afloopt? Is dat al zo gecommuniceerd? Als je zelf ook uitgekeken bent is het een overweging waard, maar pas op voor het groene gras bij de buren! En wat Cynt ook schrijft, zekerheid kan prettig zijn in deze tijd...moeilijke beslissing he.
Je kunt natuurlijk altijd al gaan solliciteren, eens kijken hoe je in de markt ligt?

Kop op he meis!
Sterkte/suc6 en liefs van Suus

he suus,
da's voor jou ook vervelend zeg, dat je contract afloopt...maar eerst maar ns met de ivf bezig, lijkt mij ook!
bij mij is t zo dat ik een slecht gesprek heb gehad bij t verlengen van t jaarcontract en eigenlijk zie ik ook geen verbetering door slechte communicatie...maar ik wil ook graag verder. ik heb al een aantal werkgevers gehad en klopt van dat groene gras, maar dit kan echt beter...en in mijn werk zou t ook nog mogelijk zijn om free-lance te werken, dus op projectbasis zeg maar. juist als mensen niet voor vast aan willen nemen gebeurt dat veel. nou iets om over na te denken voor me. maar zoals ik al zei: ik wil niet een half jaar solliciteren en tegelijkertijd met zo veel stress leven dat ik mn kansen verklein. is gewoon echt niet slim want daarna is er alleen nog maar ivf...
maar de eerste sollicitaties liggen wel klaar. vinnik al heel goed van mezelf!
spannnend zeg, die ivf van jou, ik hoop zo dat t meteen lukt! ik ben even niet helemaal op de hoogte. begin je in oktober, of ben je al met hormonen bezig?
liefs, lis

Hai Lis,

Ach meis ik rouw er eigenlijk ook niet eens om hoor, waar iets eindigt begint ook weer iets nieuws denk ik vaak!!
En als je, zoals in jouw geval, het zelf ook niet meer leuk vindt dan kan het alleen maar beter en leuker worden, toch?! Misschien opent dat ineens zoveel deuren dat we denken, 'hadden we veeeel eerder moeten doen'!
Als je uit gaat van je eigen kracht (en dat doe jij dus!) sta je vaak sterker dan je denkt, geloof ik echt.

Wij zijn vanochtend in het zh voor de medicatie-uitleg geweest en ik start begin okt. met de hormoonbehandeling voor de 1e IVF. Wel spannend dus!!
Wanneer kunnen jullie evt. beginnen met IVF? Ik lees het wel weer.

lfs. Suus

Terug
Bovenaan