Teruggedraaid

A

Anoniem

Guest
Hoi. Maandag bij vk geweest en deze zei dat de baby was ingedaald en dat ze 99% zeker wist dat hij/zij met het bolletje beneden lag. De draaiing van vorige week dinsdag was dus gelukt. Ik zei dat ik toch ongerust was en ik mocht vandaag terugkomen voor een echo om mij ervan te overtuigen dat de baby inderdaad goed lag en ik gerust verder kon zwangeren. Je raadt het al: baby ligt weer keurig in een stuit. Ga morgen weer naar zkh voor draaiing en goed overleg met gyn. Ben niet van plan iedere week terug te gaan voor draaiing. Ben benieuwd hoe het zal lopen morgen.

Groetjes, Hanneke

Dat is inderdaad een tegenvaller als ze dan toch teruggedraaid is. Hoe vaak doen ze zo'n poging eigenlijk?

ik weet het niet. De vorige keer zei de gyn dat het draaien op zich vaak tot de 40 weken kan. Maar hoe vaak je terug mag komen, dat hoor ik morgen wel. De vervelendigheid is ook dat mijn zusje zaterdag 8 september trouwt. Je snapt natuurlijk dat ik daar ook graag nog bij ben. Ik maak vandaag een lijstje met vragen en ik hoop in mijn hoofd (en buik hahaha) wat rust te krijgen.

He bah, rot zeg. Ben ook erg benieuwd wat ze nu van plan zijn om te gaan doen. Veel sterkte, kan goed begrijpen dat je op je zus haar bruiloft wil zijn. Slim van je om een vragenlijstje te maken, kun je niets vergeten.

Groetjes Miriam.

Pfff, wat een klein eigenwijsje heb jij in je buik.
Ik hoop dat een tweede draaipoging wel gaat lukken.

Succes!!

Liefs, Line

Hallo iedereen,

vandaag weer een versie gehad. Ik ben vandaag 38 weken en 1 dag en dacht dat het nu wel zwaarder zou zijn dan 10 dagen geleden. Nou, niet dus. Werkelijk geen centje pijn. De baby draaide heel keurig om. Dat is eigenlijk geen goed nieuws, want dan kan hij/zij dus ook weer heel gemakkelijk terugdraaien. Bij inwendig onderzoek bleek dat er nog 0,0 weeen-activiteit is. Met andere woorden: niets aan de hand. Woensdag moet ik opnieuw terug naar de gyn voor echo en inwendig onderzoek. Als hij dan weer in een stuit ligt gaan we een plan maken hoe we de bevalling kunnen laten gebeuren. De gyn zei dat we niet eindeloos kunnen blijven draaien. Was ik trouwens ook niet van plan. We zullen dus maar weer zien. Volgens mij gaat de baby weer lekker draaien: hij heeft nog voldoende ruimte. Groetjes, Hanneke

Nou Hanneke, hopen dat ie dit keer wel blijft liggen! Wel fijn dat de gyn je nu even onder controle houdt, zo weet je tenminste zeker dat ze de billetjes niet voor het hoofdje aanzien! Zou toch vervelend zijn als ze er tijdens de bevalling pas achterkomen dat het weer gedraaid is!

Groetjes Nathalie 39+2

Terug
Bovenaan