teruggestuurd na ziekenhuis opname met 38 weken ivm bloedverlies

Hallo dames

Afgelopen dinsdag kreeg ik na seks hevige bloedverlies. Vanacht en vandaag kreeg ik weer opnieuw bloedverlies met stolsels wat ook meteen weer ophield. De verloskundige stuurde me door naar het ziekenhuis en zij dat ik waarschijnlijk moest blijven en ingeleid zou moeten worden 1 van deze dagen aangezien dit ook niet verder kan zo.

Eenmaal aangekomen in het ziekenhuis hebben ze een hartfilmpje gemaakt, een echo en inwendig gekeken. Alles was goed. Ook nog geen ontsluiting alleen mijn baarmoedermond was wel week. Waarschijnlijk was het bloedverlies toch een beginteken van een aankomende bevalling.

De verzorgster die het hartfilmpje maakte zij ook dat ik hoogstwaarschijnlijk niet naar huis ging en moest blijven tot ze zouden inleiden.

Toen besloot de verloskundige dat ik toch naar huis mocht gaan en het gewoon moest afwachten... terwijl ik er eigenlijk al op ingesteld was dag ik zou moeten blijven. Uiteindelijk is dit wel beter natuurlijk maar toch wordt ik er erg moe van aangezien ik meteen weer heen moet als ik weer ga bloeden. Ben t wachten op deze manier wel erg zat.

Wie heeft dit nog meer meegemaakt?

En kan ik verwachten dat de bevalling snel begint ivm de baarmoedermond die al week is?

Ik wordt hier namelijk erg onrustig van.

Groetjess

Hi! Ik heb zelf een week helder bloedverlies gehad (ook ziekenhuis etc..) dit was echter 5 weken voor de uitgerekende datum.. Uiteindelijk drie dagen te vroeg bevallen.. Kan dus lang duren.nog..

<p style="text-align: left;">Ja precies.. nu heb ik zojuist weer bloedverlies gehad dus de verloskundige komt zo. Ben benieuwd wat die gaat zeggen. Heb ook niet echt het gevoel dat dit het begin van mijn bevalling is.</p>

Terug
Bovenaan