Vanochtend eerst bloed wezen prikken met Tjerk. Zo zielig weer, waren zijn voetjes eindelijk een beetje hersteld, hebben ze hem weer 2 keer moeten prikken erin om genoeg bloed te kunnen krijgen. Maar goed, had een flesje troost bij dus hij is het alweer vergeten. Bij de kinderarts eerst moeten wegen en meten. Zo dat was een complete verrassing. Meneer is met precies 4 weken 1100 gram aangekomen en 3 cm gegroeid. Bloed was helemaal in orde en ze heeft hem helemaal nagekeken. Hij is helemaal gezond en ik hoef in principe niet meer terug te komen. Alleen moeten ze bij het cb zijn schedeltje een beetje in de gaten houden. Hij heeft een naar achter lopend schedeltje maar ze verwachtte dat dat geen probleem op ging leveren. Hij heeft wel een soort maskertje rond zijn mond, ook dit is onschuldig. Helemaal happy. Over zijn voeding zei ze dat ik vooral mijn eigen instict moet volgen. Maar omdat hij meer gegroeid was dan dat ik gedacht had, ben ik vanavond overgegaan naar meer voeding. Deze heeft hij niet op maar had al extra gehad vandaag. Dus morgen gaan we naar 5 voedingen van 150 ml met 5 scheppen. Zijn glucose is prima dus mag proberen hem 's nachts door te laten slapen. Nu komt hij alleen om 3 uur en dan pas om 7uur. Dus ben benieuwd. Zo dat was weer een heel verhaal maar ben er helemaal blij mee.