Terugkerende Oorontsteking

Hallo,

Wie heeft hier ook ervaring mee?

Mijn zoontje van 18 mnd heeft nu al een jaar om de drie weken oorontsteking. Hij is inmiddels 2x geopereerd, heeft buisjes en neusamandel is verwijderd. Dit mag allemaal niet baten. KNO-arts is nu gestart met een anti-biotica kuur van 8 wkn. En de kinderarts heeft heeft bij hem bloed geprikt om allergien uit te sluiten. Je merkt aan zijn gedrag wanneer er weer een oorontsteking aanzit te komen. Hij wordt dan verkouden en slaapt niet meer door en een dag later komt de troep zijn oren en hij ruikt uit zijn mond. Dit duurt dan ongeveer een week

Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad, en tips voor mij?

 
Meid meid, wat een ellende hè? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn collega heeft ook zo'n kindje. elke tand was een oorontsteking .... vreselijk. Ze sliep nooit een nacht eens door. Ze was helemaal kapot. Buisjes, amandelen knippen.... niets hielp.
door onderzoeken bleek dat haar kindje een stof in zijn afweersysteem mist. Hier zijn ze nu mee aan de slag gegaan.... resultaten moeten nog geboekt worden. Maar misschien kun je dit eens bij de KNO arts aankaarten.

Heel heel veel sterkte hoor!
 
Terug
Bovenaan