Terugkomst

A

Anoniem

Guest
Hey!

Een tijdje terug vertelde ik dat ik het zwanger worden op de langere baan wilde schuiven, ivm een opleiding. Maar nu ben ik niet door de selectie, dus het zwanger worden kriebelt wel weer.... Dus ik denk dat wij verder gaan waar we gebleven waren!

Vordert het met jullie al??

Heeey meid!!

Welkom terug!
Wel erg jammer dat je niet door bent voor de selectie, ik weet dat het een erg gewilde opleiding is, erg jammer zeg. Mijn vriend wou trouwens ook aan die opleiding beginnen een tijd geleden, maar was ook niet door.

Maar leuk dat je er weer bent :)

Dikke knuffel&veel liefss

Welkom terug!!!

Voor de hoeveelste kindje gaan jullie?

Liefs

Hoi hoi.

Ja ik vind het erg jammer!! Had het zo gehoopt. Die opleiding werd aangeboden in het ziekenhuis waar ik nu al werk, dus het was wel makkelijk geweest. Maargoed, maar verder kijken! Het kan altijd later nog. Op den duur heb ik mijn droombaan wel.

@ Lovebabys: wij hebben nog geen kinderen, dus het wordt dan de eerste! Ook al een tijdje bezig, dus het loopt ook niet allemaal vanzelf.

Welkom terug!

Jammer dat de opleiding niet door gaat... Wie weet wat de toekomst brengt.......

Succes met zwanger worden!

Leuk!! Jammer van die opleiding maar er komt vast wel iets anders voorbij. En die drang naar een kindje...ja dat laat je niet los hè. Vond het al knap dat je t wel ff opzij wou schuiven.
Maar goed, nu heeft t lot dis voor je beslist.
Hopen dat daar ook een kindje bij hoort ;-)
(En een beetje snel natuurlijk haha).

Succes!!

Leuk dat je terug bent, jammer dat je er nu niet door bent.
Maar al moet het zo zijn, dan komt er nog wel een leuke opleiding of andere baan om de hoek kijken.

Ja inderdaad... Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik heb het gevoel dat het in verwachting raken toch nog een hele tijd op zich laat wachten. Heb het gevoel alsof iedereen me voor gaat zonder problemen.
Maar zal niet klagen, heb ik niks aan.

Terug
Bovenaan