terugloop BV?

Hey

Nadat ik net een UUR heb moeten  kolfen om 145 cc in een flesje te krijgen (4,5 uur na vorige keer) begin ik m toch een beetje te knijpen, zou mijn BV teruglopen??
Birgit kwam de laatste dagen soms al om de 1,5 uur, maar ik dacht aan regeldagen, vanmorgen kreeg ik maar 95cc gekolft, en ben maar gestopt omdat ik weg moest, maar nu weer zo weinig...
Ik ben wel voor het eerst ongesteld geworden deze week, dus ligt het daar misschien aan?
Ik hoop dat iemand me wat info kan geven, want nou weet ik ook niet of Birgit genoeg binnenkrijgt, ze drinkt al niet zo goed (onrustig)
Als het echt terugloopt, wanneer weet je dat zeker en moet je beginnen met fv? Of moet ik afwachten tot ik niet meer ongesteld ben om dan te kijken of het terugkomt? ik begin deze week ook weer met werken dus mijn lekkere thuishang ritme is ook voorbij vanaf nu..

Hopelijk kan iemand me helpen!

Evelien

Hey Evelien,

Ja kan door de menstruatie komen dat je nu een dip hebt, meestal merk je tegen het einde van de menstruatie dat je productie weer met grote sprongen toeneemt. Bijvoeden hoeft nog niet hoor! Tenzij... ja dan wel... haar urine donker wordt en heel sterk begint te geuren. Dus gewoon luiers in de gaten houden en zovaak mogelijk aanleggen of kolven...

De onrust aan de borst, komt dat door een sprongetje? Of is er toch nog een voedingsmiddel wat bij haar wat last geeft? Ze is toch ook allergisch net als mijn ukje? Heb je iets verdachts gegeten? Of is dit al veel langer zo?

Groetjes Nynke
borstvoeden.info

hey, bedankt voor je berichtje...
Die onrust is vooral van het (ongecontroleerd) zwaaien met de armen en het afzetten met haar beentjes. Ik geloof niet dat het door iets verkeerds in mijn voeding komt.. het is gewoon ook een drukke tante die erg gevoelig is voor prikkels, 's nachts drinkt ze namelijk wel heel rustig en valt zoweer in slaap. Overdag heeft ze zelfs vaak de neiging om als de grootste trek voor bij is te gaan praten tijdens het drinken (lees: blazen/pruttelen/lachen)
Het is geen doorsnee baby... dat hebben ze me in het ziekenhuis en van het cb ook al gezegd, maar als t goed is, gaat het allemaal steeds makkelijker worden (HOOP ik!)

Ik hoop iig dat de Bv volgende week weer terug is als normaal, en dan tot die tijd idd maar wat meer kolven enzo...

doegie!

Terug
Bovenaan