teruglopen bv

Sinds 3 weken ben ik weer aan het werk. Mijn dochterje is deze weken bij mijn schoonmoeder geweest en die viel het op dat ze de laatste week eerder kwam voor te eten. Gisteren en vandaag is ze op het KDV geweest en daar kwam ze veel eerder. Nu ben ik ook weer voor het eerst ongesteld geworden. Kan het zijn dat mijn BV (die ik nog 2x per dag afkolf) zo achteruit gaat dat de voedingsstoffen niet meer genoeg zijn?? Oh ja, mijn dochter is ruim 3 maanden oud en we mengen de voedingen met Nutrilon of ze krijgt alleen BV
 
ja dat kan zeker zo zijn. Als je weer gaat werken heb je ook minder rust en maakt je lichaam minder voeding aan.
Ikzelf heb dit ook op dit moment en voor mij is dit het moment om de bv af te gaan bouwen. Maar als je wilt kun je het ook weer op gang brengen door meer rust te nemen, veel te drinken en je dochtertje vaker aan te leggen, zodat je lichaam weer meer gaat aanmaken.
veel succes
 
Hoi,
minder voedingsstoffen, dat kan niet in ieder geval.

Maar je bent gaan werken. en vooral je ongesteldheid heeft waarschijnlijk invloed op je aanmaak.

Met vaak aanleggen los je dat weer op!

Succes, JOlanda

 
Hallo Linda,

bv kan inderdaad teruglopen door weer gaan werken (drukte/stress) of ongesteldheid. 3 maanden is echter ook de periode dat babies vaak weer wat regeldagen hebben en meer willen eten (dus niet zozeer dat jouw bv 'achteruit' gaat, maar meer dat je kind meer/ander eten nodig heeft).

Probeer als je zelf bv geeft gewoon lekker aan te leggen als je kind erom vraagt, dan regelt het zichzelf weer.
Groetjes, Jesse
 
Terug
Bovenaan