Terugplaatsing cryo behandeling

<p>Dag dames,</p><p>het lijkt mij leuk om met meerdere dames te praten over hun terugplaatsing en hopelijk goed nieuws.</p><p>zelf hebben wij gisteren onze cryo terugplaatsing gehad en mogen we de 26 komen voor een bloedtest, en het weekend ervoor testen??  wij hebben al</p><p>een prachtige dochter via ivf gekregen na 3 jaar in de mmm gezeten te hebben. Hopelijk is ons het weer gegund.</p><p> </p><p>liefs </p>
 
Heej!!
Ik hoop met je mee dat het goed mag verlopen en dat het gaat plakken!! Zelf ook zwanger geworden na de eerste icsi behandeling!! Nu 9 weken zwanger en alles goed met ons klein wondertje tot nu toe. Jij heel veel suc6, ik weet nog dat ik de wachtweken echt verschrikkelijk vond...het hele traject fluitend doorstaan in vergelijking met de wachtweken;)
Liefs
 
Heej!!
Ik hoop met je mee dat het goed mag verlopen en dat het gaat plakken!! Zelf ook zwanger geworden na de eerste icsi behandeling!! Nu 9 weken zwanger en alles goed met ons klein wondertje tot nu toe. Jij heel veel suc6, ik weet nog dat ik de wachtweken echt verschrikkelijk vond...het hele traject fluitend doorstaan in vergelijking met de wachtweken;)
Liefs
 
Hoi iskaatje,
 
dank je wel voor je bericht, wat spannend. 9 weken zwanger heb je het goede nieuws al verteld?
veel gelukt met je zwAngerschap!!
 
Terug
Bovenaan