Terugplaatsing gehad...nu wachten, wachten, wachten...(ICSI)

Hey meiden,

Ik heb afgelopen maandag een teruplaatsing gehad van 2 eskimootjes. Ze hadden er 2 van de 4 ontdooid en dat was helemaal goed gegaan. Ze waren al flink gaan door delen en eentje was al zelfs doorgedeeld naar de "volgende fase"..ze gaf het ook een naam maar ik weet het niet meer. Nummer 2 was ook al bijna zover. Het slijmvlies was 8.5, volgens de arts kon het niet beter. We hopen dan ook dat ze een plekje vinden en lekker blijven zitten. Na 5 jaar begint het nu toch echt wel slopend te worden..

Die wachtweken vind ik nog het ergst van alles. We gaan nu lekker voor 2 weekjes naar de Veluwe en hopen dat we met goed nieuws weer thuiskomen...

@ Ginger: Hoe gaat het bij jou? Heb je ook al een TP gehad of gebeurd dat v.d. week? Hou je het allemaal een beetje vol. Hope so!

Mo

Hey Mo!

Nou dat klinkt allemaal erg positief!
De omstandigheden zijn iig optimaal, dus dat zit vast goed.
Nu dus de slopende ww voor jou. Fijn dat je naar de Veluwe gaan. kun je de ww daar uitzitten met veel rust en hopelijk ook veel afleiding zodat de tijd wat sneller gaat.
Kan me voorstellen dat je na 5 jaar op bent. Wij zijn nu 2,5 jaar bezig en voelen ons al behoorlijk moe en leeg.....

Hier nog geen tp. Ben maandag begonnen met de Puregon. Allemaal wat later dan de bedoeling was. Ik was bij de uitgangsecho nog niet ongesteld en moest dat dus eerst afwachten. Daarnaast een 2 cystes die ze eerst wilden bekijken middels echo en bloedprikken. Maandag terug geweest en cystes zaten er nog. Een helder (= goed) en een met troebele inhoud. Daarvoor moet ik 2 dagen voor de puncite preventief antibitoca slikken om infectie te voorkomen. Gelukkig geen afbreken van het traject, daar was ik erg bang voor!
Nu moeten we dinsdag terug voor de eerste fm, hopelijk groeit alles goed en geeft het verder geen vervelende verrassingen meer. Merk dat ik dat nu echt niet kan hebben!
Bijwerkingen vallen nog mee. Wel buikpijn en diarree, hoofdpijn en moe zijn is er ook nog steeds. Maar het is allemaal wel te doen! Mijn mannetje zorgt goed voor me en probeert me zoveel mogelijk te ontzien. Daarnaast slikt hij mijn chagrijnige buien maar wat vaker weg...haha!

Spannende tijd dus voor ons beiden... Ik ga heel hard duimen dat het voor jullie raak mag zijn. En we houden contact, ben benieuwd hoe het ons gaat verlopen!
Sterkte en tot snel!

Liefs,

Ginger

Hey meiden,

Het was allemaal te mooi om waar te zijn....helaas is onze 2de ICSI poging niet goed gegaan. Wat een domper...gelukkig zaten we even een weekje op de Veluwe en hebben we lekker gefietst en gewandeld maar het blijft klootte. Nu weer opladen voor de volgende poging..

@Ginger : Ennnnnnn hoe gaat het bij jou? Heb je de TP al gehad? Gaat alles goed, wanneer weet je wat? Ik hoop dat je met goed nieuws komt dan ga ik er ook weer met goede moed tegenaan..

Ik zag ook dat er andere meiden in de wachtweken zitten. Heeel veel succes!!

Mo

hoi mo,

Jammer voor je dat het niet gelukt is. 5 jaar is wel ontzettend lang!! Hoe houd je dat wel vol! Wij zijn nu 1,5 jaar bezig en ik vind het emotioneel zo slopend dat ik af en toe erover denk het op te geven. Ik heb net de 3e iui gehad en moet eerst maar weer afwachten.

Ik heb begrepen dat ivf en isci veel meer medische ingrepen met zich mee brengen en dat je veel medicijnen en hormonen moet gebruiken. Ik ben al eens kotsmisselijk geweest van alleen maar 1 spuit pregnyl, dus ik weet niet of ik dat traject wel aandurf.
Aan de andere kant is accepteren dat ik nooit moeder zal worden natuurlijk ook ontzettend moeilijk, dus voorlopig blijven we nog maar proberen.

Ik wens je ontzettend veel sterkte en succes bij de volgende poging.

Liefs Wietske

Hey Wietske,

Je moet niet opgeven hoor! Ook ik loop iedere keer na een mislukte behandeling met die gedachte maar ja wat moeten we dan...IVF en ICSI is inderdaad ingrijpender dan IUI, MAAR achteraf kan ik je zeggen dat het goed te doen is. Ik zag er ook gigantisch tegenop want ik had ook veel last van de Pregnyl maar het gaat. Ik hoop voor jou dat je daar gewoon allemaal helemaal niet hoeft te ondergaan en dat het jullie met IUI lukt.

Heel veel succes en sterkte toegewenst!

Mo

Hey Mo!

Wat ontzettend vervelend....had zo gehoopt op een goed bericht van jouw kant!
Kop op meid!
Hier nog weinig te melden, althans nog geen uitslag. de 26e mag ik testen, op mijn verjaardag....
Punctie viel tegen, was bang en deed pijn.
8 eicellen gevonden waarvan 6 geinjecteerd, daarvan 5 gaan delen.
Van die 5 waren er 4 van A-kwaliteit. Er is er 1 terug gezet en de andere 3 waren geschikt voor cryo. Tot nog toe dus op zich allemaal heel positief.
Eerste ww zit er nu op en ik voel me ellendig. Hoofdpijn, borsten doen zeer en hebben harde plekken, misselijk en erg moe en gespannen. Zwanger?? Stress?? naderende ongi? Bijwerkingen?????? Ik weet het niet! Er is geen touw aan vast te knopen.
Moet gewoon afwachten en hopen dat de tijd een beetje snel gaat...
Meid, ik denk aan je en ik laat je zodra ik wat weet, iets weten!

Knuf

Terug
Bovenaan