Terugplaatsing gehad

Afgelopen maandag had ik terug plaatsing,Dag daarna kramp steken gisteren ook vandaag misselijk ochtend veel kramp.<br />Met de eerste terugplaatsing had ik dit ook had ik test gedaan kruidvat huismerk postief<br />Nu van de albertheijn postief zag ligt streepje vandaag omdat ik misselijk was dacht ik kan wel die dure doen van zwanger of niet<br />Stond er niet. Is het mislukt of werkt die nog niet en zou ik naar de oude vertrouwde huismerk kruidvat zo spannend<br />

De digitale tests zijn meestal iets minder gevoelig dan de streepjes (een heel licht twijfelstreepje zien wij wel, maar het moet echt een bepaalde duidelijkheid hebben voor het apparaatje om het af te lezen) dus het zou kunnen dat je nog net niet over die grenswaarde zit. 
Bedoel je met afgelopen maandag 3 mei? of 26 april? En zit je ook al op de testdatum die ze hebben aangegeven bij je traject?
Heb je dezelfde urine gebruikt? Als de AH test met de eerste ochtendurine was en de andere niet, kan dat mogelijk ook het verschil verklaren.

Hopelijk ben je zwanger, 1 positieve test is in principe genoeg (als je dus niet (meer?) positief test door evt medicatie ofzo), maar je zou over een paar dagen opnieuw kunnen testen als je menstruatie uitblijft.

3 mei je klopt fie andere was in middag toen had ik net de early gedaan ook niets te zien de vrouw zij dat nog echt te vroeg is maar met die dingen die he b wel grote kans van zwangerschap hou echt niet van wachten pff

Ik denk dat het echt nog te vroeg is om te testen. Na mijn terugplaatsingen testen ik pas na 10 of 11 dagen positief.. het duurt ook even voordat er een innesteling plaats vind. Dus ik zou volgende week nog is een keer testen.

Hadden jullie ook kramp ik hem kramp steeds onder me buik zin in eten steeds en sann denk ik onee wordt ongesteld dat ik steeds trek heb

Terug
Bovenaan