terugplaatsing is geweest frutsel ligt lekker in mijn baarmoederslijmvlies!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou hij zit er in hoor!! Dit klink wel heel erg banaal, maar het is zo. Het was wel mooi om te zien. Wij konden mee kijken en ik zag precies waar de embryo kwam te liggen. Midden in mijn slijmvlies. Nu maar hopen dat die daar blijft de komende maanden. Ik zit dus nu officieel op het wachtbankje!

De gyn zei dat ik rustig aan moest doen. Ik hoefde niet alles te laten, maar wel met mate.

Nou dat doen we dan maar.

Ik ga het weekend naar mijn vader in groningen en ik hoorde dat we zaterdag naar een tapasrestaurant gaan. Misschien een domme vraag, maar moet je nu al rekening houden met wat je eet?

liefs,

Roelien

Hai Roelien,

fijn dat het goed is gegaan! En nu idd maar duimen dat het lekker blijft zitten!

Rustig aan doen (boekje lezen enzo)  en genieten en je dus nu al lekker laten verwennen. Heerlijk.

Groetjes Belle

Hoi Roeltje,

Fijn jôh dat het goed is gegaan!! Nu maar hopen dat je frutsel lekker blijft zitten!!
Als ik jou was zou ik het zekere voor het onzekere nemen bij het tapasrestaurant. In rauw eten kan een bacterie zitten die een mk kan veroorzaken. Die bacterie wordt gedood door verhitting (ja ja, ik ben bezig met een cursus voedingsleer, vandaar).
Ik zelf heb net de inseminatie gehad van IUI-4 en ik let er ook al op. Gewoon voor het geval dat.... (misschien bij IUI wat overdreven)
Succes op het wachtbankje. Laat je niet gek maken.

Lfs, Kippie.

Hey Roeltje,

Mooi he hoe Frutsel zo naar binnen gaat. Dat hebben wij bij onze Friemel ook gezien. Machtig mooi. Dat is toch speciaal voor IVF-vrouwen zeg ik zelf. Dat heeft niemand anders.

En ik zou inderdaad wel voorzichtig zijn met wat je eet. Inderdaad geen rauw vlees. Neem gewoon het zekere voor het onzekere.

Ik ga hard voor je duimen dat frutsel daar nog maar lang in je warme buikje mag blijven zitten.

wanneer moet je testen?

Liefs
Nicole

Hee Roelien,
Lijkt me machtig mooi om dat te zien en mee te maken dat gefrutsel in je buik en dat het nog veeeeel erger mag worden haha.
xxx

Hé Roeltje,

Hardstikke goed joh, dat je al zover bent gekomen. Ik wist tijdens de TP niet goed wat ik nou precies moest zien, ik maar turen naar dat scherm. Mijn man heeft onze frummel wel naar binnen zien gaan  was hardstikke zei hij.

Ik ga zo ontzettend hard voor je  dat jou frutsel een lekker plekje vind bij jou in je warme buik.
Heel veel succes en sterkte op de sofa. Ik vond de wachtwkn na onze IVF veeeeeeeel zwaarder dan die na de IUI's. Je weet nu al dat er een mini mensje in je buik rond zwemt.

Ik hoop over een 2 wkn een POSITIEF berichtje van je te lezen en misschien kan ik je dan verwelkomen op het "zwanger zijn" forum.

Heb je nog gevraagd hoeveel cellig je frutseltje is?

Kruimel

He Roelien,

Wat geweldig zeg dat je frutsel is teruggeplaatst.
Ik duim voor je dat ie lekker blijft zitten!
Doe idd even lekker rustig aan en succes met wachten nu he.

Liefs Scorpy

He meiden,

Bednakt voor jullie reacties. Op de vraag hoeveel cellig mijn frutsel is kan ik zeggen dat het geen "top"-embryo was maar een 7 cellige. Verder zeiden ze ook dat dit een moment opname was en dat de kansen niet kleiner zijn dan een 8 cellige. Dus wij hebben goeie hoop en gaan het zien de 19de!!

Liefs Roelien

Terug
Bovenaan