Terugplaatsing

Goedemorgen allemaal,

Vanochtendvroeg werden we gebeld door het IVF-lab. Wat een vreselijke spanning is daaraan vooraf gegaan zeg. Uit de 10 eitjes zijn er 4 embryos ontstaan en maandag (morgen dus) hebben we de treugplaatsing. En kunnen we dus verder gaan met de wachtweken. Heerlijk dat we onze ICSI  al zo ver zijn gekomen! Nu maar hopen dat we  onze 2 wachtweken mogen verlengen tot  9 maanden  wachten.

Stella

PS1: Succes voor alle meiden die in de MM zitten.
PS2: Vlinderjana en wilma ik denk aan jullie, super veel succes (we lopen ongeveer gelijk dus ik kan me heel goed voorstellen wat jullie nu ondergaan)!

lieve stella

wat geweldig dat er mooie embryo's zijn ontstaan. heel veel succes morgen. ik heb morgen de punctie , ik ben er doodsbang voor.   maar ik hoop dat ik in de loop van de week ook een terugplaatsing mag meemaken.
bij ons gaat het maar om 1 eicel dus is de kans ook wat kleiner. maar wie weet......

liefs wilma

Lieve Stella,
Nog 1 nachtje slapen en dan heb je je terugplaatsing !
Veel succes morgen en hou ons op de hoogte de komende 'wachtdagen' he !

Good luck , ik ga voor je duimen !

Liefs, SunshineJo

hoi stella,

spannend joh, vandaag je terug plaatsing.
je bent de eerste nu.
hoeveel laat je er terug plaatsen??

veel suxes vandaag.
en sterkte met de wachtweken erna.
we hopen idd. op 9mnd. wachten en daarna een prachtig wolkje als  resultaat.

groetjes, jana.
ps; ik moet nu progesteron bolletjes innemen.
        dit tot, hopelijk, de eerste echo.

Hoi meiden,
Onze topper is binnenboord. 1 topembryo is teruggeplaatst en 1 topembryo gaat de vriezer in. En dat met 4 embyo's, Super dus!
De terugplaatsing deed geen pijn. de volle blaas die ik had gespaard bleek niet nodig te zijn. ze deden het zonder echo.
1 topper ik kan het nog niet geloven, was zelf uitgegaan van 2 minder goeden.....(we hadden nl. de keus 1 topper of 1a2 afhankelijk   van kwaliteit)
Stella
bezig met 1e ICSI en nu aan het wachten

he stella

dit is wel een felicitatie waard!!   super hoor ik hoop dat het zich lekker gaat innestelen en nog 9 maandjes met je mee hobbeld!!:)

veel liefs wilma

Terug
Bovenaan