TERUGPLAATSING

Lieve Allemaal,

Omdat ik al een tijdje (sinds okt 2007) niet had geschreven en het forum had bijgehouden, ben ik een beetje het spoor bijster hoe het nu met de  'wachtenden' onder ons gaat.
Ik heb zelf vandaag mijn terugplaatsing gehad van onze 2e IVF
Vandaag zijn er 2 embyro's teruggeplaatst, EXCELLENTE embryo's volgens de professor...Dat biedt hoop !!
6 bevruchtingen uit 7 eicellen waarvan 4 excellente exemplaren en 2 'gewoon' goede...
Op vrijdag 25 januari mag ik voor een bloedtest komen, tot die tijd 3 x daags progestan (bleh... maar het is voor een goed doel dus ik doe het graag) en proberen de spanning wat te drukken door me veel met andere dingen bezig te houden
Deze terugplaatsing ging, i.t.t. onze vorige behandeling in het LUMC, wél met een echo.
Dit omdat in Gent geen enkel risico wordt genomen dat de embryo's niet hoog genoeg in de baarmoeder zouden worden teruggeplaatst
Statistisch gezien ben ik dus nu zwanger van een 2-ling...
MIjn collega stak me gister een megalieve hart onder de riem met haar smsje: "nu maar hopen dat ze blijven zitten maar dat doen ze vast als ze weten hoe een lieve mama ze krijgen....."
Dat soort steun sleept me erdoor in moeilijke dagen
Alles over mijn behandeling is te lezen op mijn weblog: droomwensvervulling.web-log.nl

Ik hoor graag met wie ik mijn spanningen en angsten over allerlei vage gevoelens kan delen deze maand

Liefs, Sunshine Jo

Hee meid,

Ik hoop zo voor je dat ze warm en veilig in je buik blijven zitten!

Verder heb ik geen ervaring met IVF oid, dus kan ik daar niet over mee praten. Wil je gewoon heeeeeel veel succes wensen!!! Hoop over 2 weken een mooi bericht van je te lezen!

hey sunshine jo

ik wil je even heel veel succes wensen en ik hoop met heel mijn hart dat deze toppertjes blijven waar ze nu zitten. Het zijn altijd verschrikkelijk spannende 2 weken. Het kan niet snel genoeg gaan.
Meid.............we denken aan je en hopen dat   2008 voor jullie een topjaar gaat worden!!!

Groetjes wilma oftewel pittty36

Hé sunshine jo,

Fijn om weer eens iets van je te horen. Zelf ben ik hier ook niet meer zo vaak.
Spannend hoor de tweede IVF. Doen ze in Gent ook meteen ICSI erbij?
En wat geweldig dat je 2 super embryootjes hebt.

Zelf heb ik woensdag mijn eerste punctie van de eerste IVF / ICSI. Bij mijn gyn doen ze 50/50 en bij weinig eitjes alleen ICSI, om de kans maar zo groot mogelijk te houden. Ik zit bij een gyn vlak bij Antwerpen in België. Vrijdag krijg ik terugplaatsing als alles goed gaat. Brr, spannend nu allemaal.

Heel veel succes en ik hoop dat het voor ons beiden nu eens raak mag zijn!!!!!

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan