terugplaatsing

Hoi Dames,

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Zo slecht als het dinsdag ging met de punctie, wel is waar met een uitslag van 13 eicellen, vandaag het volgende:
Alle 13 eicellen zijn bevrucht!!
En gemiddeld genomen ook beter beoordeeld dan bij de 1e IVF!
Dus 1 mooie, goede terug gekregen.
En de overige worden weer gevolgd en zullen aan strenge kwaliteits eisen moeten voldoen om ingevroren te kunnen worden.

Maar dit geeft me goede hoop.
Meer vertrouwen in 1 goede dan 2 mindere (dezelfde kwaliteit dan de vorige keer).

Dus tja nu afwachten...en de 30e vertrekken we lekker met vakantie....En zullen we met z'n 2-en de uitslag delen.

Meiden houd moed!!!

Liefs Han

Zal heel hard voor je duimen meid.Hopelijk blijft deze goede lekker plakken. Maar moet ook wel een beetje fijn gevoel zijn dat er zoveel goede waren nu. Heeel veeeeeeeel succes en alvast fijne vakantie.

Oh meid wat een fantastisch nieuws!

Ja t komt niet vaak voor 100% bevruchting, maar wij hadden t ook met 4 eicellen, alle 4 bevrucht, 1 vers teruggeplaatst en de rest goed genoeg om in te vriezen!

Vanaf deze poging krijg ik er 2 terug...wellicht dat er dan wel 1 blijft plakken...

Succes meid, onze duimen draaien enne niet te erg treuren als deze het niet wordt, je hebt nog kansen genoeg uit deze poging!!

Geniet van je vakantie!

Dank je voor jullie reacties.

Inderdaad een goed gevoel dat alles bevrucht is. Hopelijk ook een paar goede om te bewaren.

En ik vind het nu een heerlijk idee om met zijn 2-en op vakantie te zijn. Zodat we een evt teleurstelling ook echt met zijn 2-en kunnen delen en een plaats kunnen geven.
Verder hebben we een telefonisch afspraak/contact met het ziekenhuis en dat is ook fijn. Zodat we dan ook weten wat er bewaard is enz...

We zijn nu vooral aan het aftellen tot we op vakantie kunnen...
Jullie horen nog van me voor we vertrekken.

Liefs Han

Succes met die killing wachtweken!

Ik ga volgende week starten met "de pil" en drie weken erna begint het prikcicus weer, dus we mogen meteen verder met poging 2!!

Fijne vakantie,

gr Yosha

Terug
Bovenaan