Tese

Hallo allemaal.
Mijn man heeft geen zaad in zijn ejaculaat. Er is een mogelijkheid dat er zaad in de bijbal zit, wat operatief kan worden verkregen (tese of mesa procedure) Als er zaad gevonden wordt, wordt daarmee ICSI gedaan. De behandeling is alleen in belgie mogelijk. Heeft iemand hier ervaring mee?

hoi jorja,

wij zitten in precies het zelfde schuitje!!! we hebben het 2 weken geleden pas gehoord, en zijn nu nog bij de uroloog onder behandeling om bepaalde dingen uit te sluiten. bij mijn vriend weten we bijna zeker waarom er geen zaad meer in zijn sperma zit. hij heeft nl 2 jaar geleden een hersteloperatie ondergaan en we zijn bang dat het dichtgegroeid is.....

ook wij staan dus aan het begin van een lange weg (dat denken we zelf tenminste). nu weten we nog niet precies wat we nog kunnen tov een zwangerschap maar waarschijnlijk wordt het ook zoiets al jullie nu gaan doen.

helaas kan ik je niet echt helpen, want ik heb er nog geen ervaring mee! ik weet dat suus, een vrouw hier op het forum heel veel interessante info weet. zo heeft ze mij ook al diverse malen geholpen met diverse sites. ik kan je adviseren eens bij www.freya.nl te gaan kijken! vandaar uit kom je misschien wel wat stapjes verder!

heel veel succes de komende tijd, en ik hoop je hier vaker te zien/lezen want een lotgenoot in deze moeilijke tijd is wel erg fijn!

misschien tot snel
xx kimpansee

ivf/icsi gecombineerd wordt niet alleen in belgie verricht hoor, bij ons in het umc in utrecht wordt dat ook gedaan, ik werk daar toevallig vandaar dat ik het weet. Mijn vriendin staat op het punt om te bevallen van haar via icsi/ivf verwekte baby.

cusses hoop dat je wat aan deze info hebt.

gr sandra

Terug
Bovenaan