Tess 84 (kei lief!!)

A

Anoniem

Guest

Hoi Tess,

Ik las net bij de september mamma's dat je een meisje allemaal spulletjes wilt geven!!!
Ik vind dit echt ONTZETTEND LIEF van jou !!!
Super dat je dit doet!! Echt super!!

Petje af!!! (ik kan geen plaatjes plaatsen anders had ik een hele mooie uitgezocht!!)
Ik word hier ook echt vrolijk van...
Zo zit er op het zwanger zijn forum een meisje Ingerrr geloof ik wat ook heeeeeel veeeel spullen gratis aanbied!! Echt helemaal super!!

Toppie Meiden!!

Liefs lonneke

dat meisje moet van het minimum rondkomen..... Volgens mij was het het meisje dat ook geen geld had voor geboortekaartjes (maar dat kan ik mis hebben.) Ik vond het ook ontzettend lief....En vooral een heel goed gebaar.

Groetjes Jolanda

Hihi bloos.

Ik weet verder het verhaal ook niet hoor. Maar ze is alleen en haar ex betaald helemaal niks. Ze heeft nog een zoon ook en kan idd geen geboortekaartjes betalen en nu heeft haar ex schoonmoeder kaartjes vanuit Amerika geloof ik opgestuurd. Heel simepele waar je zelf de naam in moest vullen.

Verder moet ik de kleertjes enzo toch kwijt dus ik voel me nog geen miss world hahaha

Haha ik had het ook gelezen ja.
Erg lief van je hoor!
Misschien zouden we zelf eens iets kunnen proberen wb mensen die veel nodig hebben en wij die veel over hebben......

Liefs Annet

Terug
Bovenaan