Tess En sweety...

A

Anoniem

Guest
Ha lieve meiden,
 even horen hoe het met jullie is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alles nog goed??? hier nog wel gelukkig!

ik ben zo blij voor je tess! ik vind het super voor je!!! hoe reageerde je mannetje er op?? ben wel nieuws gierig! heb je het op een aparte manier verteld??? of ook zo leuk met zo n speentje?? ik denk ook wel eens hoe ik het zou vertellen, maar ik geloof dat ik helemaal uiit mijn dak zou gaan!!! echt!!!

en sweet, lief dat je aan me denkt in je berichtjes! ik zag dat net pas!!! heerlijk hè zo`n forum!!! nou ik denk dat ik me nest maar is op ga zoeken, als de bui niet in volle hevigheid los barst tenminst!!! slaap lekker en tot morgen!!!!!!!!!!!!!!!!! DOeg!

liefs en een dikke knuffel!! Em

hee meissie

alles goed hier hoor, ben nog steeds aan het testen voor mijn eisprong...hopelijk komt tie dit weekend..afwachten maar...en bij jou??

ik denk altijd aan jullie hoor!! jullie zijn mijn meiden van ons poezenclubje he..:)
weet ff niet welk berichtje je bedoelt maar maakt nie uit he hahaha

ik duim weer vrolijk verder voor jou hoor emmie!! heeft Tess ook goed geholpen he!!!
dus nu hopen dat dat voor jou ook zo werkt hahaha zou wel heel mooi zijn nietwaar???

dikke knuffffffff

heeeeeeeeeeeeee poezemeiden!!!!!!!!!!!

Eerst even dit: xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx
xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx
    xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx

Zo! en dan nu even dit:                          
Dank jullie wel voor het sublieme duimen!!!! En voor jullie vertrouwen: jullie bleven zo heerlijk positief toen ik dacht 'ach het zal wel niet...'
Ik blijf voor jullie duimen, want ik wil nu meer dan ooit dat jullie snel zwanger zijn!!!

Joh, ik kon het echt nauwelijks geloven gisteren, ik rolde bijna van de wc van schrik! Ik dacht alsmaar: dat kán niet, het kán helemaal niet! Ben inmiddels een pietsie aan het idee gewend, maar vind het toch nog wel erg spannend hoor! Het is nog zo pril; er kan nog zoveel misgaan! Nee, ik ben niet zwartgallig of zo echt niet. Maar het is gewoon nog zo pril! Bij iedere hobbel in de weg waar ik overheen rijd denk ik ook oh jé als het maar blijft zitten - eigenlijk vind ik het nog steeds moeilijk te geloven.

Voor mijn vriend heb ik het boekje van Kluun gekocht: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Is super humoristisch waarin de man uitleg krijgt over de zwangerschap in voor hem begrijpelijke taal. En dat betekent om de andere zin in lachen uitbarsten! Kijk maar eens in de boekwinkel, ik vind hem super! Toen hij het boekje zag begreep hij het meteen! En ja, hij was ook zo blij!!!! Hij vindt het ook wel gek dat hij straks papa wordt... hihihi

Oh meiden ik hoop toch zo dat het bij jullie gaat lukken deze keer en dat het dan bij ons alledrie goed blijft gaan! Ik gun het jullie zo vreselijk!!!!!!
Ik ken trouwens een vrouw die na twee mislukte icsi-pogingen wel begreep dat het er voor hun nooit in zou zitten. Tot ze alsmaar zo chagerijnig was. Ze hoorde iemand mopperen over komende ongesteldheid en dacht hé, wanneer ben ik eigenlijk voor het laatst ongi geweest? Ze blééf maar terugbladeren in haar agenda! Snel met haar man een test gedaan en ja hoor: spontaan zwanger! Ze bleek al een maand over tijd! Heeft nu een superlief kindje! Het komt echt hoor meiden, ook voor jullie! (En hopelijk zonder medisch circuit!!!)

Ik ga even verder kijken op het forum. Tot later!!

Hele dikke knuffels voor jullie!
Tess

heeeeeeeee lieverds!!!

tuurlijk kmomt het voor mij en emmie ook hoor!!! duim ook heel erg voor emmie!!
ik ben nu eisprong aan het testen, komt morgen of zxo denk ik...zie ik aan mijn cervix slijm...ik hoop dat het ook zo mis, na mijn MK 2 weken geleden is het toch allemaal anders en afwachten he..

lieve tess, ik hoop dat alles goed gaat bij je en dat je niet net als ik een MK krijgt hoor!!!
kusssssssssss lieverds tot gauw

Ha meissies,

emmie weer`s, alles nog steeds goed?? mijn ei heb ik geloof ik gister gehad, ik heb dan altijd echt barstens hoofdpijn! maar ik hoop het! je kan het ook wel zien aan het slijm hè? temperaturen doe ik niet meer, we zien het wel!!

en jij ook op naar je ei Sweet! wie weet is het de volgende maand wel weer raak!   dat zal super wezen natuurlijk! ik duim alleen maar! echt! maar dat wist je al!  ik zal jullie wel missen als ik op vakantie ben! daar hebben ze geen pc, midden in de rimboe....

wat een gave manier om te zeggen dat je zwanger ben!!!! die zal ik onthouden! maar k weet niet of ik nog het geduld kan opbrengen om naar de boekwinkel te rijden, en nog niks te zeggen! maar dat zien we wel,

ik droomde vannacht dat ik bevallen moest, terwijl ik niet wist dat ik zwanger was! maar dat is ff een ellende! niemand begreep dat we belde dat we een dochter hadden!!! maf hè! hoe een mens hierop kan komen in zijn slaap! gelukkig maar een droom!!!

nou lieve meiden, zet weer s een gedichtje op de site...we zijn tenslotte van de poezenclub!!!! Liefs en een dikke knuffel ! Em.ddddddddddoooooooooeeeeeeeeeeggg!!!!

ellowwwwwwww

is ik weer ffies...ow emmie wat spannend je ei gister!!!goed geklust natuurlijk he hahaha
mijn ei komt morgen denk ik, ik kan het gelukkig ook heel goed aan mijn cervixslijm en dat was gister weer overvloedig met een klontje ( smerig eigenlijk he) dus 2 dagen later heb ik normaal dan mijn ei. ik wacht rustig mijn test af morgen. wel al met klussen bezig natuurlijk hahahah

duim ook voor jou hoor emmie gun het je zo onderhand mag je wel vind ik he!!!wanner ga je op vakantie en hoe lang??

en tessssssss hoest nu???lekker he zon roze wolk hahahaa geniet er maar van hoor!!

kussssssssss weer dames

Ha die sweet!
WAT DACHT JE, DAT WE NIET GEKLUST HADDEN?????? O sorry grote letter...ddat laat ik niet gaan hoor! en mijn mannetje ook niet, tenzij hij vreselijk moe is ofzo, we doen elke maand trouw ons best..

.met vakantie zijn wij altijd op t laatste moment, het is of de laatste 2 weken van juli of de laatste week van juli en de eerste van augustus...we zien het nog wel, op de bonnefooi vindd ik heerlijk, heb namelijk een hekel aan plannen...

en jullie gaan jullie nog op vakantie?????? ik heb er wel echt zin in! ben er ook wel aan toe na alle wederwaardig heden afgelopen tijd...

nou meis succes met je ei! (een ei met een staart) hihi..Doeg!!! Em

heeeeeeeeeee Em

hihihi nou dan is het maar goed dat ik elke dag super geduimt heb voor je hahahha!!!
jaaaaa we zitten ongeveer hetzelfde he kei leuk!! mijn eitje morgen dus spannendddddddddd ik hoop ook echt dat mijn lichaam het weer goed heeft hoor!!!
mag jij weer voor mij duimen he hahaah die duimen van ons hebben het maar zwaar he!!

ik heb pas in oktober 2 weken vrij...duurt nog wel lang maar ja niks aan te doen...weet je al waar je naar toe gaat???wij blijven thuis, leuke dagjes doen ofzo. wat doe jij eigenlijk voor werk??

kusssssssssssssieeeeeeeeeeee

Terug
Bovenaan