Tess is ziek

Tot nu toe ging het heel goed met Tess (na het rs-virus dat ze met 4 maanden heeft gehad en waarvoor ze een week in het ziekenhuis heeft gelegen is ze snel ziek en moet regelmatig een kuurtje) maar nu heeft ze toch echt te pakken.

al drie dagen hoge koorts (39.8) en het ophoesten gaat niet meer zo makkelijk. Als ze dan weer zo moet hoetsen zegt ze wijs "komt door de snottebel"
Nu ligt ze ook elke keer te hoesten en te huilen en roept au. Vanacht nog even aankijken en anders morgen maar naar de huisarts.

liefs sandra

nou vanmorgen toch maar de HA gebeld na een nacht met erg weinig slaap.
Haar longen klonken vol en ze piept, ook zijn haar oren ontstoken. Ze heeft een kuur gekregen en een inhalator.

Nou maar hopen dat ze snel weer opknapt.

Hoi Sandra,

Ik ben een enthousiaste meelezer en (nog) geen schrijver. Toen ik je berichtje zag over Tess moest ik toch even reageren. Ik heb altijd veel aan alle ervaringen en tips op dit forum, misschien kan ik nu iets terug doen.
Mijn dochter Anne is van augustus 2006 en had met 4 maanden al haar eerste antibioticakuur,  pufjes ventolin en flixotide. Ik gaf borstvoeding maar blijkbaar helpt dat niet tegen alles...Volgens de ha was het nu al een asmatisch kind.
Na 2 winter aanklooien (hoesten doen we s'nachts en veel, ook vaak met spugen) en van kuur naar kuur was ik het dit voorjaar helemaal zat. Zoveel van dat spul remt de groei en de kans wordt steeds groter dat het op den duur niet meer helpt.
Toen kreeg ik van een vriendin een adres van een homeopaat. Daar ben ik in april voor het eerst geweest en  ben helemaal enthousiast. Ik geloofde er nooit zo in maar ik zie het verschil. Het eerste consult duurde bijna 2 uur en mijn verhaal moest beginnen bij mijn eisprong zo ongeveer   :) heel uitgebreid dus.
We hebben toen korreltjes gekregen voor de verkoudheid en die helpen super! Verder nog korreltjes voor pijn bij tanden en kiezen krijgen en die helpen ook goed.
Vanaf april geen snotneus meer gehad tot november. Maar dan is iedereen wel verkouden en dat hoort erbij. Het is nu december en we hebben nog geen kuur of puf nodig gehad!
Dat hoesten snachts maakte me helemaal gek en ik en inmiddels 38 weken zwanger en slaap al slecht genoeg.

Heel verhaal, maar misschien kun je er iets mee. In elke geval veel succes en dikke knuffel voor Tess, ze zijn nog zo klein en teer als ze ziek zijn!

Hee Sandra

Zie nu pas dit berichtje. Balen zeg dat ze ziek is!! Slaat de kuur al een beetje aan? Sterkte en beterschap in ieder geval met je boefie!

Susan

Terug
Bovenaan