tess zingt slaapliedje (filmpje)

We hadden vanmorgen de hond van mijn schoonmoeder en volgens Tess moest die even slapen. Ze zingt voor hem haar favoriete liedje.(slapie slaap,buiten schaap)..............we horen hem ongeveer 100x per dag

www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=273000

Zo zeg, wat kan ze al goed zingen!

Julian zegt alleen nog maar losse woordjes. De 3 woordjes die hij wel achter elkaar zegt (behalve: Neej, neej, neej) zijn Bob-ba-boya (Bob de Bouwer), hahaha!

Echt lief hoor zoals Tess zingt en idd erg leuk om vast te leggen, want ookal hoor je het nu 100 x per dag er komt ook een tijd dat ze het niet meer zingt!

Groetjes,
Ellen mv Julian

schattig hé, normaal zingt ze hem veel langer maar zodra ze de camera ziet dan stopt ze vaak

Op dit filmpje zingt ze hem nog iets duidelijker.

www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=273056

Oh, wat leuk!!! wat is het een schatje zeg.
Linde zingt ook de hele dag "slaap kindje slaap" en de favoriet is "slaap zacht" van Mega Mindy.
Linde is zoiezo helemaal Mega Mindy fan, erg grappig en leuk om te horen als zij zingt.
Nog even en dan staan we met ze bij een K3 concert hihihi.....

groetjes Daniëlle.

Hoi,

ga hem vanavond even kijken, maar kan me zo voorstellen hoe het klinkt, Tess hier is ook zo'n liedjesfreak. Gelukkig wisseld ze per dag van liedje, maar je hoord hem dan wel 100x achter elkaar. Vooral Alle eendjes, 1-2-3-4 en ei,ei,ei we zijn zo blij.
Gewelig om te horen.

Geniet maar van je heerlijke Tess.

Groetjes Nanda

oh wat schattig!!!
jongens zijn niet van de liedjeszingers denk ik, tenminste Ivar niet, hij schudt wel heel driftig met zijn koppie heen en weer...

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan