tess

A

Anoniem

Guest
Hoi tess

even berichtje gekopieerd, ....

ik voel wel van alles, tess.
lage rugpijn, mijn  tepels doen erg zeer, zo af en toe krampen in mijn buik oh ja het genante  ik heb veel meer afscheiding.ahahahgahghag ik word er nerveus van. iedere keer denk ik dat ik voel dat ik ongi ben, ga je naar de wc heb je alleen maar afscheiding. erg leuk.

ik ben alvast maar tmet tarwekiemolie begonnen, (ik dacht anders moet ik wachten tot ik een ons weeg) ik ben ook maar begonnen met tempen. ik weet het een vertekend beeld krijg ik want vandaag is dag 38. maar is. temp: 37,2 (hoog geloof ik)
en vandaag dag 39: 37,2

ik heb met mezelf afgesproken dat als ik op dag 50 zit dat ik dan naar de dokter ga voor een bloedtest of zo. schoonzusje heeft ook te weinig hormonen in haar bloed. zij was ook al 11 weken zwanger toen ze de bloedtest bij de dokter dee. wel lekker ben je meteen die 12 weken door, kun je het vande daken roepen
ik hoop dat het eerder komt.
je komt echt geen steek verder. ieder krampje juich ik toe

dit is echt zo een niemandsland, je hoort nergens meer bij, niet bij de klussers niet bij de aftellende halve zwangeren enz.

hee tess je mag van mij wel mee op vakantie hoor!!!!!! gezellig
mijn mailadres is: marcenmarjolein@home.nl
mijn hubbie heet dus marc.

hoe is het met jou, midden in je klusdagen???? duimen!!!!!!!!!!!!!!!
ik stop met klagen hoor,
nou meid good luck en hopelijk komen die duivels snel
groetjes marjolein

hoi mayo
he wat rot voor je
en dan zit ik op dag 31 al te klagen en te zeuren
pfffff moet nog hoop geduld leren hebben zien ik wel
(had ik dacht ik wel na dat geduld voor de eerste)
maar goed ik zit met hetzelfde probleem
test bij ha was negatief maar kwam te vroeg vond ze
begon al te denken dat ik blaasontsteking had ook niet waar dus
en vanachter lekkere praat he gaat t ook niet van harte
komt er wel uit maar als je nagaat dat t normaal een klusje van 2 minuut is
en nu zit ik wel 10minuut
dus ook ik zit zo van tja lage rugpijn kan opoe zijn maar komt niet
opgeblazen gevoel en plas me leeg zowat
affijn leeg is geen waar want druk blijft
rot he zo'n lichaam dat niet duidelijk is
had namelijk zelf een week of 3 terug dat ik alles wat bij ongi hoort
zoals hoofdpijn buikpijn en rugpijn behalve de bloeding
die moest natuurlijk ook niet komen maar pas de 15-3
de hoofdpijn en buikpijn zijn overgegaan na een dag of 5
en de rugpijn is gebleven en is er nog
je word er ook doodmoe van dat gissen
nu moet ik dus nog tot woensdag gaan wachten voor ik evt.
nieuwe test mag doen
wachten wachten wachten
erg
nou meid ik hoop toch dat ook bij jou evt. volgende test het wel positief is
en anders dat die rode duivels maar snel komen
dan kun je verder klussen
succes meid
kussssss san

hee san,
ja inderdaad wat een beroerde zaak he.
leuk zo en lijf. ik doe ook   voor de zekerheid volgende week nog maar een test en anders naa de ha.
jij heel veel succes bij de volgende test, laat even wat van je horen
groetjes mayo

hoi hoi
zal ik zeker doen hoor
en toy toy toy
zou ik zo roepen
kussss san

he mayo,

nu dag 43 en nog steeds niks....
Bij jou ook nog niks he? Maar jij hebt wel een soort van klachten lees ik, ik heb soms een pijnlijke buik en soms ook (veel) afscheiding. ????
Ik zat net te denken, kan het misschien ook zo zijn dat onze eisprong bijvoorbeeld later is geweest als normaal, bijvoorbeeld 2 weken geleden en dat we aankomende week wel positief kunnen testen, of dat we ongi gaan worden?

(Ik weet het, in tijden van onzekerheid zeg ik rare dingen :)

He Mayo,

Ik las net je berichtje op het novemberforum, lief dat je aan me denkt! Wat balen dat er bij nog geen verandering is. Heb je inmiddels wel weer getetst, want je was toch altijd heel regelmatig als ik het goed herinner?? Dag vijftig naar de ha, kan me voorstellen dat je dat doet. Ik hoop voor je dat je dan positief test.

Sterkte met afwachten verder!!!

Liefs Carina

Hoi Marjolein!

Balen zeg dat het zo lang duurt. Je hoort idd nergens meer bij en je kan ook niets doen om er iets aan te veranderen. Ik herinner me het gevoel nog erg goed helaas....

Ik liep op het laatst ook bijna de hele dag met maandverband rond op mijn werk. Ik werd er echt maf van. De hele dag had ik het gevoel dat ik ongesteld ging worden.

Je hoort wel vaker dat sommige vrouwen weinig HCG aanmaken, he?! Het zou wel geweldig zijn!

Op hoeveel dagen zit je nu?

Ik stuur je een mailtje :)

Groetjes, Tessje.

hoi dams

fijn dat jullie zo meeleven!!!!! ik zit inderdaad morgen op dag 40, normaal duurt mijn periode 30 tot 32 graden....
ik hoop dat het een late eisprong is mirjam want dan zit er misschien nog een mogelijkheid in maar daar ga ik niet vanuit. hoe is het met jou mirjam? ook nog geen verandering te bekennen?//? het zo wel heel toevallig zijn dat 2 dames een laag hormoongehalte hebben....... al hoop ik het voor ons wel!!!!!!!!

het psychologische spelletje is begonnen..... je voelt vanalles maar echt zwanger ho maar. we wachten maar af..... vrijdag nog maar eens proberen en anders woensdag over een week de ha maar eens lastig gaan vallen.

ik hebb nu 2 dagen getempt (ik weet het zegt niks: 37,18 en 37,23, dat is hoog begrijp ik) we zullen zien.

iedereen veel succes, werk ze enz.
hou ons op de hoogte!!!!!!!! andersom in ieder geval wel

groetjes mayo

Terug
Bovenaan