A
Anoniem
Guest
Hoi tess
even berichtje gekopieerd, ....
ik voel wel van alles, tess.
lage rugpijn, mijn tepels doen erg zeer, zo af en toe krampen in mijn buik oh ja het genante ik heb veel meer afscheiding.ahahahgahghag ik word er nerveus van. iedere keer denk ik dat ik voel dat ik ongi ben, ga je naar de wc heb je alleen maar afscheiding. erg leuk.
ik ben alvast maar tmet tarwekiemolie begonnen, (ik dacht anders moet ik wachten tot ik een ons weeg) ik ben ook maar begonnen met tempen. ik weet het een vertekend beeld krijg ik want vandaag is dag 38. maar is. temp: 37,2 (hoog geloof ik)
en vandaag dag 39: 37,2
ik heb met mezelf afgesproken dat als ik op dag 50 zit dat ik dan naar de dokter ga voor een bloedtest of zo. schoonzusje heeft ook te weinig hormonen in haar bloed. zij was ook al 11 weken zwanger toen ze de bloedtest bij de dokter dee. wel lekker ben je meteen die 12 weken door, kun je het vande daken roepen
ik hoop dat het eerder komt.
je komt echt geen steek verder. ieder krampje juich ik toe
dit is echt zo een niemandsland, je hoort nergens meer bij, niet bij de klussers niet bij de aftellende halve zwangeren enz.
hee tess je mag van mij wel mee op vakantie hoor!!!!!! gezellig
mijn mailadres is: marcenmarjolein@home.nl
mijn hubbie heet dus marc.
hoe is het met jou, midden in je klusdagen???? duimen!!!!!!!!!!!!!!!
ik stop met klagen hoor,
nou meid good luck en hopelijk komen die duivels snel
groetjes marjolein
even berichtje gekopieerd, ....
ik voel wel van alles, tess.
lage rugpijn, mijn tepels doen erg zeer, zo af en toe krampen in mijn buik oh ja het genante ik heb veel meer afscheiding.ahahahgahghag ik word er nerveus van. iedere keer denk ik dat ik voel dat ik ongi ben, ga je naar de wc heb je alleen maar afscheiding. erg leuk.
ik ben alvast maar tmet tarwekiemolie begonnen, (ik dacht anders moet ik wachten tot ik een ons weeg) ik ben ook maar begonnen met tempen. ik weet het een vertekend beeld krijg ik want vandaag is dag 38. maar is. temp: 37,2 (hoog geloof ik)
en vandaag dag 39: 37,2
ik heb met mezelf afgesproken dat als ik op dag 50 zit dat ik dan naar de dokter ga voor een bloedtest of zo. schoonzusje heeft ook te weinig hormonen in haar bloed. zij was ook al 11 weken zwanger toen ze de bloedtest bij de dokter dee. wel lekker ben je meteen die 12 weken door, kun je het vande daken roepen
ik hoop dat het eerder komt.
je komt echt geen steek verder. ieder krampje juich ik toe
dit is echt zo een niemandsland, je hoort nergens meer bij, niet bij de klussers niet bij de aftellende halve zwangeren enz.
hee tess je mag van mij wel mee op vakantie hoor!!!!!! gezellig
mijn mailadres is: marcenmarjolein@home.nl
mijn hubbie heet dus marc.
hoe is het met jou, midden in je klusdagen???? duimen!!!!!!!!!!!!!!!
ik stop met klagen hoor,
nou meid good luck en hopelijk komen die duivels snel
groetjes marjolein