Tess84/Kirsten??

A

Anoniem

Guest
Had je nog iets leuks gedaan?? Hoe is het nu met je dipje?
Moet je niet naar buiten kijken, want dan gaat de goede zin weer gauw over....hier helaas vandaag geen zonnetje te zien.
Hoop dat het weer beter met je gaat....Nessie

Mijn dip WAS over na een dagje speeltuin en zwembad maar nu... Tyche heeft een jankmiddag bleeeh maar heb er geen dip van hoor. Vervelend is t wel. Net zoals het weer ja...

Leuk dat je aan me dacht.

Bij jullie nog nieuws???

ooo gelukkig gaat het alweer wat beter....je kunt soms van die dagen hebben.
hmmmm is minder ja als ze jengelig zijn....misschien toch maar lekker naar bedje doen en straks iets later laten gaan slapen. Als ze moe zijn en lastig eten ze ook niet goed.

Hier is Jari ook wat kwakerig en zeurderig....heeft een zeer rode bips en die doet behoorlijke pijn. Dus verwacht toch een deze dagen eens tandjes....zie ze al zitten maar zijn nog niet door. Maar als ik hem zelf  zijn gang laat gaan met kruipen en staan en speelgoed overhoop halen vind ie het wel best.  
Mijn dipje hier is alweer iets beter.....heb vandaag  weer wat goed nieuws via de post gekregen. Maar zit nu even  flink te twijfelen wat ik ermee aan moet.  
Ach ja  * zucht* daar komen we ook wel weer uit!  
Als ik dan mijn twee spoken hier samen heerlijk zie spelen en hoe ze  op elkaar reageren dan maakt dat mijn hele dag weer goed. Groetjes Nessie  

Terug
Bovenaan