Tessa heeft de waterpokken!

Ja hier is het zover, tessa heeft weer een kinderziekte opgelopen. Ze is begonnen met het rs virus, toen de vijfde ziekte en nu dus waterpokken. het is zo zielig, ze zit er helemaal onder. Haar zus had het 2 weken geleden, dus ik had het al wel verwacht. Die krabde gelukkig helemaal niet, maar ik heb geen ervaring met deze leeftijd. Zijn er al meer kindjes die de waterpokken hebben gehad?

groetjes grietje

heyhey

bij nathalia op het kdv heerst het nu ook.
vanochtend zag ik wel wat rode vlekjes op haar romp zitten, maar denk niet dat het waterpokken zijn.
(waterpokken zijntoch blaasjes?? geen heel kleine vlekjes toch?? of heb ik dat verkeerd??)

ja, aan de ene kant is het natuurlijk heel zielig, dat je kleine de waterpokken heeft.
aan de andere kant; dan is ze er maar van af.

heeft ze er veel last van?
is ze ziek erbij?

in ieder geval heel veel sterkte/beterschap!

liefs, do

Hoi,

Ach jeetje wat vervelend zeg!!!
Yordi heeft ze nog niet gehad. Zal vast nog wel komen.
Ik weet wel dat er ook zalf van vsm is wat je erop kunt smeren,zodat het minder jeukt. Weet alleen even de naam er niet meer van. Sorry.
Succes en beterschap ermee. En hopelijk is ze er niet al te ziek van.

Liefs marielle

Hoi, Leah heeft ze ook net (gehad). Maar dan wel in heel milde vorm, alleen in haar schaamstreek had ze er veel zitten, een paar op de rug en op de buik en een paar in haar haren en op haar oor. Ze had de dagen ervoor wel wat koorts, maar lijkt verder geen last te hebben gehad van de waterpokken. Ik hoop maar dat ze het niet nog een keertje krijgt met dit milde verloop. Is Tessa er erg ziek van geweest dan? Zijn ze inmiddels aan het verdwijnen? Hopelijk voorlopig geen virussen meer voor Tessa en voor Leah!! Ik had al wel de lotion van VSM ingeslagen, maar heb het helemaal niet nodig gehad.