TESSA WORDT EEN GROTE ZUS!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Eindelijk kan ik het van de daken schreeuwen: Ik ben zwanger!!!!!

Tessa krijgt een broertje of een zusje! Na heel wat weken in onzekerheid of alles wel goed ging in verband met mijn maagwandinfectie (ziekenhuis, medicijnen, echo's,  veel kilo's afgevallen  en veel bloedonderzoeken) kunnen ze nu toch echt zeggen dat het er goed uitziet! Vorige week weer  een echo gehad en wat is het dan fijn om een hartje te zien kloppen!! 11 juli ben ik uitgerekend, dus weer een zomerkindje!

Vandaag vertel ik het ook op het werk dus kan ik het echt van de daken schreeuwen en gaan genieten!

JOEPIE DE POEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisenka mv Tessa en mv ?

Ik kan je hier helemaal horen ! Gefeliciteerd! Hoop dat de rest van je zwangerschap voorspoedig verloopt!

Ellen mv Julian

Ik dacht net buiten ook al wat hoor ik toch maar dat was jij

Supernieuws zeg, gefeliciteerd
Liefs sandra

Heel hartelijk gefeliciteerd, wat leuk voor jullie. Geniet er maar lekker van...........groetjes Wendy

Whohoooo!!!

Wat ontzettend gaaf! Geniet van je zwangerschap meis.

Dikke knuffel van ons.

Liefs Nanda en Tess

Gefeliciteerd !!! Wat een leuk nieuws zo vroeg in de ochtend.   Kan me idd voorstellen dat het even heel spannend was maar gelukkig is alles goed. Geniet van je zwangerschap. Ennuh Tessa het is best leuk hoor weer zo'n kleine baby in huis, want dan kan mama niet steeds op jou letten en kan jij lekker kattekwaad uithalen...

Jolanda, Jorick en Milan

Wat ontzettend gaaf!!!! Wat fijn dat het allemaal goed is!
Gefeliciteerd en geniet er van!

Esmé mv Kay

Hartelijk gefeliciteerd!!!!
Echt superleuk voor jullie.

Liefs Kirsten mv Tyche

Terug
Bovenaan