Tessa !

Het is alweer eventjes geleden dat ik hier was...
Na al het lief en leed wat we hier gedeeld hebben wilde ik jullie toch ook graag vertellen dat op 24 september om 3.31 uur onze dochter Tessa is geboren.
Na een zware zwangerschap een relatief makkelijke bevalling.
Om 24 uur opgenomen ... met 8cm ontsluiting ... om 3 uur persdrang en 31 minuutjes later is ze met behulp van de vacuumpomp geboren.
Na eerst ontzettend te zijn afgevallen, gaat het nu goed met haar .. en gaat 't goed met de kleine dan gaat 't met moeders ook goed!

Iedereen die al is bevallen, gefeliciteerd!
En voor degene die nog even verder mogen .. sterkte met de laatste loodjes!

Liefs,
Trots mama van tessa :)

Hoi Anneku

Gefeliciteerd met de geboorte van Tessa.
Fijn dat de bevalling mee gevallen is, dat mocht ook wel na zo'n zware zwangerschap.
Nu lekker genieten van   je meisje.

Liefs Natalie

Hey Anne,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Tessa. Het is inderdaad al eventjes geleden dat we elkaar 'gesproken' hebben, maar het is goed te vernemen dat het allemaal goed is gegaan. Ik hoop dat het eind van je zwangerschap niet al te zwaar voor je is geweest.
Bij ons begint het nu eindelijk ook op te schieten. A.s. woensdag mag ik naar het ziekenhuis voor een geplande keizersnede. Wel spannend weer allemaal hoor.

Hoe is het nu met je?? De misselijkheid is helemaal weg neem ik aan?? Ik kan niet wachten totdat ik me weer eens een keertje goed voel. Daar kijk ik nu al naar uit.

Nou meid, geniet van jullie kleine wondertje en ik hoop snel iets van je te horen.

Groetjes,
Jacoline

Terug
Bovenaan