tessa1982

Nou bestaat er mee toeval??? Dezelfde uitgerekende dag en de kids samen op de creche...
Hahahahaha....maar je moet me ff helpen hoor, ik was die avond zo geconcentreerd bezig met het kleuren van die vlaggetjes (hahaha), de mama van finn...ik heb nog even met je gesproken, maar ik kan geen gezicht erbij plaatsen hahaha, wat was jij aan het doen???

Wat leuk dat rieks bij jullie ook een gok heeft gewaagt, wij horen 30december of hij echt gelijk heeft we hebben dan de tweede uitgebreide echo.
Jullie krijgen pas weer een echo bij 20 weken?

Ik sta idd onder behandeling van de gyn, (eerder kluck, deze zwangerschap burggraaff) dit ivm met overlijden van Ninthe* en doordat ik bij Nova een totaal ruptuur had.

Voel jij je verder goed?

Liefs mij

Grappig he...ik zal je even helpen herinneren. Ik heb nog bij je man in de klas gezeten op de mavo en wij hebben het jongentje met de rooie haartjes :). Ik heb op de knutselavond vooral bezig gehouden met de raamschildering van het paard.
Leuk dat jullie 30 december alweer een echo hebben weer bij Rieks?? Wij hebben idd. de 20 weken echo pas 25 januari.
Ik ben ook weer even gerustgesteld. Ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad bij 7 weken en wij hebben daardoor nu ook al een echo bij 8 weken gehad. Maar op deze echo was al meer te herkennen. Ik voel me op zich prima maar ben erg moe. Vaak ga ik op mijn vrije dag s' middags ook even liggen als Finn op bed ligt.
Hoe voel jij je verder, geen last gehad van misselijkheid. Heb je het trouwens al gemeld op de creche. Ik niet maar ik begreep dat de babygroep echt de komende tijd helemaal vol zit.

Gr.

Hallo dames,

Sorry dat ik kom inbreken in jullie gesprek.
Ik keek naar de onderwerpen in het forum en dacht om de een of andere reden, deze moet ik ook even openen.
En zo te lezen bezoeken jullie hetzelfde ziekenhuis als ik in 2007 deed. Hopelijk nu daar ook binnenkort de 1e echo.
Rieks is een goede echoscopist zeggen ze. Voor de geboorte van onze dochterhad ik ook een miskraam, met 8 weken. Met de latere zwangerschap heb ik ook een echo gehad rond 8 weken en later nog rond 13 en 20 weken.
Zouden jullie met deze zwangerschap ook weer een echo laten maken rond 8 weken? Ik ben nu ca. 6 weken zwanger, mijn huisarts adviseerde rond 10 weken een echo te laten maken. Maar ik twijfel.
Ik dacht ik leg de vraag hier neer.
Jullie succes met de zwangerschap.
O ja, onze dochter zit niet op dezelfde opvang trouwens, mochten jullie gaan vissen hahaha. Wij wonen niet in die buurt.

Groet

hahahaha wat grappig...ok nu weet ik wie je bent, maar hé dit is niet je echte naam...(toch?) hahaha...

Ik heb me al wel aangemeld op de creche gelijk na de echo met 7 weken, heb ook begrepen dat de babygroep erg vol zit vandaar ook vast de aanmelding, Nova maakt in mei plaats dus vind dat onze kleine in juni daar dan wel terecht kan. hahaha...
Maar ik zie wel waar de kleine geplaatst wordt,heb al bericht dat we op de wachtlijst staan.

Ik ben ook steeds zo moe en heel erg duizelig, bloeddruk etc alles was goed vanmorgen ligt waarschijnlijk aan dat het bloed meer naar mijn baarmoeder stroomt dan naar mijn hoofd...misschien tijdje op de kop gaat staan.

Ik zal je ff opzoeken op hyves, kunnen we elkaar beetje bijhouden....

@sunshine, wat grappig dat je ook hetzelfde ziekenhuis bezoekt, gelukkig niet dezelfde creche ze zullen er daar dan wanhopig van worden zo druk krijgen ze het in het voorjaar met nieuwe baby's hahaha....

Ik zou wel een echo rond 8 weken laten doen, helemaal als je voor een dubbeltest wil gaan, die heb ik wel gedaan, je moet dan nl tussen de 9 en 11 weken ook bloedprikken en er moet een datum geprikt worden voor een echo bij 12 week.
Maar dat is ieder voorzich, door onze geschiedenis wist ik dat ik de echo met 7 weken kreeg om te kijken of er hart-actie is.

Liefs Randy

Nee klopt is idd. niet m'n echte naam. Vind dat altijd een beetje spannend. Vandaar m'n twijfel of ik wel op jouw bericht moest reageren. Misschien vind je het wel heel vervelend dichtbij komen haha. Maar ik vond het allemaal zo toevallig dat ik toch even een berichtje moest sturen. Ik ga deze week gelijk maar contact opnemen met de creche. Ook Finn gaat in maart naar een andere groep en zo zijn er meer dus er komt weer wat ruimte. Het maakt me ook eigenlijk niet uit in welke groep ze komen. Wel raar om al ver vooruit te denken. Het lijkt nog zo ver weg.
Vervelend dat je zo duizelig bent hopelijk wordt het de komende weken beter.

@ Sunshine..
Ik sluit me aan bij Randy, waarom wachten tot de 10 weken. Vooral gezien je voorgeschiedenis. Ik weet een beetje hoe je je voelt en het is allemaal extra spannend nu. Gewoon een afspraak inplannen.

Gr.

Terug
Bovenaan