@tessa2007

hoi,

wat grappig dat jij op dezelfde dag bij petra was en gefeliciteerd dat alles ook goed is, fijn gevoel is dat wel hoor vind ik.

ik voel de kleine wel dagelijk bewegen, al vanaf 14 weken (toen nog niet dagelijk hoor) maar toch is het een geruststelling als je ziet dat alles erop en eraan zit.

wij weten nog niet wat het gaat worden, vind het juist wel spannend om het niet te weten. voor ons wordt het dus een verrassing.
heb jij trouwens niet van die mooie foto's? is bij jou toch ook petra die de echo's maakt.

ik moet zeggen dat ik toch wel erg hoop dat mijn placenta nog omhoog groeit, petra dacht dat het wel mee zou vallen allemaal, maar ik zie een keizersnee toch eigenlijk niet zitten hoor. ik scheur liever in haha
nee hoor, maar een natuurlijke bevalling vind ik toch fijner denk ik.

gaat verder alles wel goed bij jou? geen last meer van kwaaltjes ed.
ik merk nu alleen dat als ik lang gelopen heb of veel gestaan of als het druk geweest is op mijn werk, dan beging ik mijn bekken wel te voelen en moet ik echt ff rustig aan doen maar gelukkig heb ik verder nergens last van.
nou ja behalve moe zijn, maar dat kan ook komen van de hele dag achter een 2 jarige peuter aanrennen haha maar dat gevoel zal je vast wel kennen.

wanneer moet je weer naar de verloskundige, ik volgens mij 10 juni ben net 13 mei geweest en alles gaat volgens het boekje dus ben erg tevreden.

xx krista

Hoi krista,

Ja Petra heeft bij mij ook de echo gedaan, en ik heb ook mooie foto's mee gekregen, maar jij had vooral 1 foto waar je heel goed het kindje op zag, die foto heb ik ook maar die is wat donkerder, vandaar.

Verder liet ons kindje zich vooral heel goed van alle kanten bekijken, en alles erop en eraan.

Maak je maar niet druk om je placenta die gaat vast nog wel omhoog en dan kan je vast normaal bevallen, lijkt mij ook prettiger dan een keizersnee, maar je hebt het niet altijd voor het kiezen.
Belangrijkste is dat het kindje gezond ter wereld komt.

Ik moet ma 25 mei weer naar de verloskundige.

Verder voel ik me goed, en hoef ik gelukkig niet meer abnormaal veel te eten, ik begin alleen een beetje vocht vast te houden, dus ik mag niet klagen.

S ávonds ben ik ook snel moe vooral na een dag werken, maar dat had ik voorheen ook wel.

Hoe is het met jou kwaaltjes, behalve de moeheid?

Heb jij nou een zoontje of een dochtertje van twee?

Leuk je weer ff gesproken te hebben,

groetjes paula, mamma van Tessa

O ja,

nu met 21,1 week voel ik het kindje bijna iedere dag, maar het zijn wel lichte plopjes,
Maar mijn man heeft het kindje ook al gevoeld, dus het wordt wel al sterker.

Wanneer ben jij ook alweer uitgerekend? ik 27 september

groetjes paula

hey paula,

ik heb gelukkig buiten het moe zijn weinig kwaaltjes, merk wel dat ik iets sneller last van mijn bekken krijg zeker als ik een drukke dag heb gehad en veel heb moeten lopen maar niets in vergelijking met mijn vorige zwangerschap.
ik merk trouwens dat ik steeds meer trek in eten begin te krijgen, eet nu echt meer dan voor mijn zwangerschap, maar wel gezonde dingen dus dat valt weer mee.

ik heb trouwens een dochtertje van 2. ze heet Tara en en is van 14-01-07.
ik ben wel benieuwd wat het deze keer gaat worden, nou ja nog even geduld hebben haha.
soms heb ik het gevoel dat het echt ook weer een meid gaat worden maar de dag erna kan ik zomaar sterk het gevoel hebben dat het nu een jongen wordt dus ik weet het deze keer echt niet.
vorige zwangerschap had ik vanaf het begin het gevoel dat het een meisje zou worden ondanks dat iedereen riep dat ik een zoon zou krijgen. toen zat ik wel goed met mijn instinkt haha.

mijn officiele uitgerekende datum is 2 oktober maar met 12 weken kwam ze volgens de echo op 28 sept en nu met de 20 weken echo was het qua ontwikkeling en grote 27 sept. nou ja ik merk het wel hoor, meestal komen ze toch niet op de uitgerekende datum.

ik hoop stiekem dat de kleine wel wat eerder komt, niet veel te vroeg natuurlijk maar 2 of hooguit 3 weekjes eerder zou wel fijn zijn.
tara was ook 2 weken te vroeg dus wie weet deze ook wel.
ik vind zelf 20-09-2009 wel een mooie datum om te bevallen haha.

blijf jij na je bevalling ook gewoon werken? of ga je minder uren draaien. ik werk nu 28 uur en ben wel van plan om dit straks ook te blijven doen, hoop dat het een beetje te combineren is met 2 kleintjes. maar dat zal vast wel.

mijn vrien heeft kort geleden ook voor het eerst de baby gevoeld, begint nu ook echt wel hard te schoppen.

ga jij trouwens nog een cursus doen? vorige keer heb ik fit rond de bevalling gedaan weet nog niet zeker of ik deze keer weer ga, maar vond het op zich wel erg gezellig dus wie weet doe ik het toch nog een keertje maar dan misschien wel een andere cursus.
nou ja ik ben er nog niet helemaal uit.

kus krista

Terug
Bovenaan