Tessie (TeHa) hoe is het met je meisje?

Moeder en kind (en papa) hebben het overleefd.
Ben errug trots op m'n meisje!!

Ze deed het echt super. Alleen wilde ze niet gaan liggen op de operatietafel.
Niet echt vreemd, want er stonden zeker 4 levengrote kerels om ons heen en een echte dame gaat dan natuurlijk niet languit liggen. Ze werd dus op mijn schoot in slaap gebracht met een kapje en dat ging prima.

Na 5 minuten volgens mij kwam ze al terug van de operatiekamer en volgens de chirurg was alles goed gegaan en heeft m'n meisje 2 mooie buisjes in haar oortjes.

Na een poosje werd ze wakker en het eerste wat ze zei was: "nou krijg ik een ijsje". Geweldig toch!!

Liefs,

Tessie

Hoi Tessie

Jaja, ik weet het, het berichtje was niet voor mij, maar ik ben nogal nieuwsgierig. Dus vast sorry...

Maar wat knap van je meisje zeg!! En dan gelijk om het beloofde ijsje vragen; dan ben je je eigen schrik ook zo weer kwijt denk ik? Hopelijk is ze snel weer de oude en knapt ze ervan op.

Groetjes
Susan

Ben even komen spieken hoor.

Maar wat lief dat ze meteen om een ijsje begint. Dat is wel een goed teken toch.
Vertroetel haar maar een beetje dat heeft ze wel verdiend!

Ha dames. Bedankt voor jullie lieve reacties.
Mochten jullie kindjes ooit buisjes moeten, hoef je daar echt niet bang voor te zijn hoor.
Juli was in het begin een beetje duf, maar je had haar door de kamer moeten zien huppelen toen we thuis waren!
Ze kreeg ook een groot kado (allicht!) toen we weer in de auto zaten dus ze was helemaal gelukkig. Ze heeft ook absoluut geen pijn gehad.
Toppie dus. Het was even naar toen ik haar op de operatiekamer alleen moest laten, maar voor de rest ging het geweldig. Ze waren ook super lief daar in het ziekenhuis.

Liefs,

Tessie

nou gelukkig dat het haar zow is meegevallen zeg....

een trotse grote meid is het dus nu......en lekker verwend maar dat hoort natuurlijk ook zow....

liefs denise

Terug
Bovenaan