Hallo dames,
Het was me het weekend wel, ben helemaal op, maar het was het zo waard. Tess was zondag echt jarig. De dagen ervoor had ze wel wat last van de spanning en sliep daardoor slecht, maar op de dag zelf was ze zo jarig. Geweldig om te zien.
Gister zijn we naar Plopsaland geweest, wat een geweldig park, super voor kids die langer zijn als 85cm want ze mogen zoveel en het wordt goed in de gaten gehouden. Het enige minpuntje waren de WC's maar gelukkig heeft Tess nog een luier en hoefde ik me daar niet al te druk om te maken
Zo en dan nu wat foto's
jarig op het kdv
Het lekkers (beetje simpel dit jaar, volgend jaar beter )
De jarige jet (in haar voor het feest outfit)
Daar is die dan de taart
Oké kan het niet laten, nog een detailshotje
Daar komt de taart (en Tess in feestkleding, helaas geen foto van haar alleen )
Lekker glijden (de broek had wat last van de regen gehad dus die moest uit)
Lydia en Rianne waren er ook
Kaarsjes uitblazen
Het feest
Nog even mijn "nieuwe" trekker showen
En dan nog Plopsaland
wachten bij de eendjes
In de ballonnetjes
Zelf auto rijden (hier was ze niet weg te slaan)
Spelen in de Bumba speeltuin
In de kikkertjes
Zo dat is pas een glijbaan
Bij deze durf ik wel te zitten, die "echte" vind ik echt heel leuk, tot ze naar me toe komen. dit is lekker veilig
Even knuffelen
Nog een laatste rondje in de draaimolen en dan naar huis.
De hele weg heeft ze geslapen, ze was helemaal op.Om 21:30 waren we thuis, waar ze had bedacht dat ze nu wel mocht gaan spelen met haar nieuwe keuken want daar had ze nog geen tijd voor gehad Ach ja een kwartiertje kan geen kwaad maar dan is het toch echt tijd om te gaan slapen.
Nelly en Dean waren ook gekomen op Tess haar feest en dat vonden wij ook echt heel erg leuk! Wij zijn weer klaar voor dit jaar, maar kijken al uit naar het volgende jaar.
Groetjes Nanda en Tess
Het was me het weekend wel, ben helemaal op, maar het was het zo waard. Tess was zondag echt jarig. De dagen ervoor had ze wel wat last van de spanning en sliep daardoor slecht, maar op de dag zelf was ze zo jarig. Geweldig om te zien.
Gister zijn we naar Plopsaland geweest, wat een geweldig park, super voor kids die langer zijn als 85cm want ze mogen zoveel en het wordt goed in de gaten gehouden. Het enige minpuntje waren de WC's maar gelukkig heeft Tess nog een luier en hoefde ik me daar niet al te druk om te maken
Zo en dan nu wat foto's
jarig op het kdv
Het lekkers (beetje simpel dit jaar, volgend jaar beter )
De jarige jet (in haar voor het feest outfit)
Daar is die dan de taart
Oké kan het niet laten, nog een detailshotje
Daar komt de taart (en Tess in feestkleding, helaas geen foto van haar alleen )
Lekker glijden (de broek had wat last van de regen gehad dus die moest uit)
Lydia en Rianne waren er ook
Kaarsjes uitblazen
Het feest
Nog even mijn "nieuwe" trekker showen
En dan nog Plopsaland
wachten bij de eendjes
In de ballonnetjes
Zelf auto rijden (hier was ze niet weg te slaan)
Spelen in de Bumba speeltuin
In de kikkertjes
Zo dat is pas een glijbaan
Bij deze durf ik wel te zitten, die "echte" vind ik echt heel leuk, tot ze naar me toe komen. dit is lekker veilig
Even knuffelen
Nog een laatste rondje in de draaimolen en dan naar huis.
De hele weg heeft ze geslapen, ze was helemaal op.Om 21:30 waren we thuis, waar ze had bedacht dat ze nu wel mocht gaan spelen met haar nieuwe keuken want daar had ze nog geen tijd voor gehad Ach ja een kwartiertje kan geen kwaad maar dan is het toch echt tijd om te gaan slapen.
Nelly en Dean waren ook gekomen op Tess haar feest en dat vonden wij ook echt heel erg leuk! Wij zijn weer klaar voor dit jaar, maar kijken al uit naar het volgende jaar.
Groetjes Nanda en Tess