test 123

hoi hoi,

nou het is hier bijna vakantie stilte, we gaan zaterdag namelijk weg en dan bijna 3 weken, heerlijk.
Met jurjen is alles prima. hij was goed gegroeid, eet goed en slaapt al zo nu en dan de nacht door, echt lekker.

het is een tevreden kereltje en dat is erg fijn

ik hoop dat het bij iedereen zo goed gaat

groetjes maaike

hoi hoi

hier geen vakantie plannen, wij gaan normaal met vrienden naar metal festivals maar dat zit er nu met zo`n kleine niet in. (lijkt me geen goed plan.)
dus blijven we gezellig thuis en klusjes doen in en om het huis.

Demi doet het goed ze was aangekomen en gegroeid. en ja eten is haar grote hobby :p
ze slaap zo nu en dan ook al door al twee dagen achter elkaar nu slaapt van van 12.00 tot 6.00 (als dat teminste als doorslapen word geteld) ik ben er in iedergeval blij mee :D alleen word zelf nog wakker om 3 uur uit automatisme.... beetje vervelend maar ja.

gr.

hey sparkelgem,
vind jij het soms ook zo moeilijk om al die festivals te missen?
ik ga normaal naar rock-festivals en fantasyfairs en afrikafestival en bevrijdingsfestival enz

nu al een jaar niet, ach ja komt vanzelf, over paar jaar kan ons kleintje verkleed als elfje mee naar de fantasyfairs hihihi lijkt mij ook geweldig.

groetjes sabine

hoi

ja ik mis de festivals erg haha we gaan elk jaar naar wacken in duitsland een week lang muziek en lol.
was erg in de verleiding om dit jaar nog te gaan en dan flesvoeding te geven en haar i.p.v 1 week maar 3 dagen te gaan. maar ik kon het niet over me hart krijgen om haar zo lang achter te laten en ja mee nemen is geen goed plan, (al die herrie en niet echt hygienisch :p)
wij gaan ook altijd naar fantasyfair haha ja zo`n leuk verkleed kindje is altijd kei schattig.

gr

Terug
Bovenaan