test 2

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

wederom een negatieve test vanmorgen.
ben 8 dagen over tijd of 6 dagen een van beide.
en nog steeds niks.
de verschijnselen blijven aan houden.
kan het zijn dat er nog niet genoeg hcg in mijn lichaam zit of????? als ik zwanger zou zijn.
ik baal er nu wel een beetje van.
ik ben nog nooit zo lang over tijd geweest. of mijn lichaam houdt mij gigantisch voor de gek.
hoe is het bij jullie   allemaal.
liefs en kus missknuffeltje

Maak anders een afspraak bij de huisarts dan weet je zeker of je zwanger bent of niet. Gewoon doen anders blijf je zo in onzekerheid.

Hoe het hier is....zit alweer in de zenuwen haha, tijd van de maand...wachttijd. Gister volgens mij m'n eisprong gehad, veel te vroeg volgens mij. Afwachten he!?

Succes en ik hoop dat je zwanger bent.

Liefs,
Dompy

Ik weet ook niet goed wat je moet doen, wel gek als je lichaam je echt zo voor de gek houd hoor!!!
Ik heb wel gehoord dat het bij de ene langer duurt voor je een test positief kunt aflezen. Zelf ben ik vandaag 3 dagen overtijd en bij blijven de testen ook negatief.
Ik ben ook al bang dat ik voor de gek gehouden word.
Ik zal voor je duimen en anders zou ik na het weekend ook langs de HA gaan.
Succes!!

Liefs Mikkie

ik had een test gedaan toen ik 7 dagen over tijd was en die was negatief toen heb ik nog een weekje gewacht en toen was ie positief dus zou als je niet ongesteld word over een paar dagne nog een testje doen kan zijn dat er nog niet geneog hcg in zit dat ie eht aan geeft
gr romy

Terug
Bovenaan