test 3

A

Anoniem

Guest
hoi lieve allemaal

ik heb net weer getest, met de romed test.
de controle lijn is hartstikke roze maar nou was mijn vraag.
de lijn voor zwanger zijn moet die ook roze worden, ik zie een heel vaag streepje maar dan wit, het is heel vaag, wat kan ik hier uit concluderen.
het lijkt mij gewoon negatief, maar er zijn hier wel meerdere die er wat meer vanaf weten.
ben nu 10 dagen over tijd.
ik hoop snel op een reactie.
liefs en een dikke kus missknuffeltje

beste missknuffeltje

ik heb dat dus ook al een hele week gehad met die romedtesten en bij mij was de test lijn zelfs heel licht roze maar ik heb gister op advies van de ander meiden van het forum een ander etest gebruikt, die van matcare, en die gaf helaas echt helemaal niets anders aan dan alleen de controle streep, dus ik kan helaas ook nog nergens vanuit gaan, maar je kan natuurlijk(ook al is dat moeilijk) nog even een paar daagjes wachten en dan nog eens testen of als je meteen zekerheid wil even een andere test van een ander merk bestellen of kopen en ik hoop dat het dan meer duidelijkheid voor je geeft,
want natuurlijk hoop ik voor jou dat je zwanger bent(en voor mezelf natuurlijk ook)

veel succes ieder geval en laat het even weten he?????????

liefs venessa

hoi venessa

ik heb al 2 testen eerder gedaan van een ander merk die heb ik gewoon in de winkel gekocht.
en daar zag ik echt helemaal niks op, dus en nu een heeeeel vaag wit streepje.
ik ga volgende week nog een keer testen, woensdag ofzo.
dan ben ik bijna 2 weken over tijd en hoelang ben jij nu over tijd?
liefs en kus missknuffeltje

beste missknuffeltje

om even antwoord te geven op je berichtje ik ben nu inmiddels een week overtijd, dus ik heb net als jij waarschijnlijk dat het hcg gehalte niet zo snel is in ons lijf, maarja, gewoon even afwachten nog maar ik ga gewoon ook over een dag of 3 nog eens testen en dan hopen dat het wat meer dijdelijkheid geeft en bij jou ook natuurlijk, maar ik heb al een zoontje van nu bijna 4, en toen was ik ook in 2 maanden al zwanger, maarja we kunnen helaas er niet vanuit gaan dat het nu weer zo snel gaat, en bij mijn eerste zwangerschap was ook na een dag overtijd te zijn al een zichtbare streep te zien , dus het nadeel is dan dat je er eigenlijk toch al een beetje vanuit gaat dat het de tweede keer ook zo snel gaat, maar je lichaam kan je ook (zoals ik hoor op deze site) goed voor de gek houden dus.

nou heel veel succes en ik hoop echt voor jou dat het echt raak is,
ik hoor het wel van je toch??

liefs venessa

hoi missknuffeltje,

een half jaar terug is er ook een topic geweest over romed testen.
daaruit kwam een verhaal dat er heel veel vrouwen postief getst hadden met zo ´n test die achteraf helemaal niet zwanger bleken te zijn.
er had zelfs een man postief getest!!

die romed testen zijn gewoon waardeloos, bestel ze maar vis sensitest.nl dan heb je tenminste zekerheid. maar ik denk dat je niet zwanger bent. helaas.

zal voor je duimen,
groetjes esther

Terug
Bovenaan