Test beïnvloed?

A

Anoniem

Guest
Inmiddels weer een aantal weekjes geleden dat ik hier geweest ben.

Wilde er allemaal een beetje minder mee bezig zijn, nam obsesieve vormen aan haha.

Toch een vraagje...

Afgelopen week heb ik ovulatietesten gedaan, geen was er positief. Wel heb ik flinke blaasontsteking gehad, óók afgelopen week en heb ik daarvoor een "veilige" peniciliene kuur geslikt. Zouden die blaasontsteking of kuur de testen beïnvloed kunnen hebben?

Groetjes
Wendy

Volgens mij niet. Ik heb wel eens gehoort dat iemand zwanger is geworden omdat de pil dus niet werkt, maar ik denk niet dat dit de hormonen aantast. Ik heb er in ieder geval nooit van gehoord. Mischien moet je nog even wachten met testen en was je veels te vroeg. Hou ons op de hoogte
Liefs kaatje

Ik ben begonnen op de 10de dag van mijn cyclus. Omdat dit pas de tweede ronde is voor ons en omdat het de vorige keer tweeeneenhalve maand duurde (na stoppen met de pil) voordat ik ongesteld werd. Ik heb dus geen idee of mijn cylcus regelmatiger geworden is. Maar wilde toch eens die ovulatietesten gebruiken. Heb er nu weinig aan gehad, maar dat geeft op zich niet. Ik kan dus best te vroeg getest hebben. Nu heb ik toevallig vandaag al bijna de hele dag een vage soort menstruatiepijn, dat had ik vorige maand ook voordat ik twee weken later ongesteld werd. Dus misschien? Je weet het nooit natuurlijk.

Groetjes,
Wendy

Terug
Bovenaan