test doen of niet

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
ik heb een vraag ik moet zaterdag me ongi krijgen kan ik dan nu een test doen of moet ik nog effe geduld hebben ik hoop dat iemand me er iets over kan zeggen

groetjes shardha

hoi hoi,

over het algemeen wordt aangeraden om minstens tot je nod te wachten met testen, maar ik kan me ook nooit zolang inhouden hoor!
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 1 dag voor nod positief getest.
Suc6 ermee en zal voor je duimen, groetjes mirjam

Hoi hoi,

Volgens mij is dat per persoon én test verschillend. Als jij veel hormoon aanmaakt in het begin dan zou het kunnen of als je test heel gevoelig is. Als je van die goedkope testjes hebt dan zou ik er alvast eentje proberen, anders zou ik wachten tot je NOD of iets daarna. Succes en laat even weten wat je doet!

Kus,
Nina

Als je nu al test (wat ik me goed voor kan stellen) en je test positief, houd er dan nog in je achterhoofd wel even extra rekening mee dat het nog erg makkelijk fout kan gaan. Ik weet, dat klinkt niet leuk en erg negatief, maar het advies om te wachten tot je NOD is niet alleen omdat je dan hogere waarden in je lichaam hebt maar ook omdat het nog zo makkelijk fout kan gaan rond je verwachte menstruatie.
Er zijn genoeg verhalen bekend dat het wel goed blijft gaan maar toch.... de teleurstelling van ongesteld worden is toch al groot, laat staan als je positief getest hebt voor die tijd, terwijl je anders helemaal niet geweten zou hebben dat je zwanger was.

Groetjes, Marion

Terug
Bovenaan