test doen

A

Anoniem

Guest
Kan je een positieve test krijgen als je 2 dagen voor je NOD een test doet?

(ik kan eigenlijk niet meer wachten, heb wel het gevoel dat ik ongi ga worden maar ik loop de hele ochtend al op en af naar het toilet omdat ik steeds moet plassen, kan dit duiden op een zwangerschap? Ik heb wel last van mn buik en mn rug)

Groetjes Monique

spannend zeg.. maar ik zou nog 2 dagen wachten..soms test je te vroeg en is je hcg nog niet hoog genoeg om een positieve test te hebben..
rug en buikpijn kan heel goed als je zwanger bent.. maar natuurlijk ook als je ongi moet worden..

voel je je anders?? iknl wel.. en voel ook mijn buik.hier is het dus ook spannend..

greta

Hoi Niekie,

Bij mij speelt precies dezelfde vraag in mijn hoofd.
Ik heb sinds zondag ontzettend last van mijn borsten, als ik mijn bh uitdoe, lijkt het wel of er twee bakstenen uit komen en ik ben ongelooflijk moe. Ik heb vrijdag mijn NOD en wil eigenlijk morgenochtend gaan testen (dus ook twee dagen te vroeg). Ik wil het nu verdorie eigenlijk wel weten.
Maar ik probeer toch nog even twee dagen te wachten, misschien krijg je anders een negatieve test terwijl je toch zwanger bent.
Babybrabbel.com zegt trouwens dat je twee dagen voor je NOD al een thuistest kan doen, maar weet dus niet of het echt kan.

Groetjes Hanneke

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Heb vandaag 10 minuten in de winkel voor de zwangerschapstesten gestaan en heb toch maar besloten om maar even te wachten. Ik dacht misschien brengt het wel   ongeluk als ik nu al ga kopen (ja, wat je al niet in je hoofd haalt he) Ik heb toch het gevoel dat ik ongi ga worden en ik ga maar wachten op die rode duivels.   Maar dat neemt niet weg dat ik hoop dat ze wegblijven hoor. Ik ben gewoon erg ongeduldig dus ken je nagaan hoe het voor me is dat ik al een jaar bezig ben en het lukt niet. Mn vriend wordt af en toe wel eens gek van me. Want als ik iets wil dan wil ik het nu. (ja, ik weet het, het is erg kinderachtig)

Ik hou jullie op de hoogte. Hoe gaat het met jullie?

Hoi Niekie,

Ik heb bij mijn zoon al 3 dagen voor mijn NOD positief getest met een test van het kruitvat. Het kan dus wel. Maar de streep was toen wel erg vaag hoor! Heb 2 dagen na mijn NOD weer getest, en had toen een vette streep. Na je NOD testen geeft dus een beter resultaat. Dan kun je niet twijfelen bij zo'n vaag streepje. (ik tenminste)
Sterkte met wachten, en ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan