test doen

A

Anoniem

Guest
Ik voel dus van alles in mijn lichaam en wil eigenlijk een test gaan doen.Kan niet wachten hahaha
Nu zit het zo:er zit wel regelmaat in mijn cyclus maar is wel appart.
Ik schrijf altijd op mijn kalender 28 dagen later op dat ik ongesteld kan worden. Vanaf die dag KAN ik het ook verwachten. Maar 8 van de 10 keer word ik het 5 dagen later. Dus een cyclus van 33 dagen.Vandaar dat ik hem zo ook op mijn banner heb staan hier. Maar het kan dus ook tussen die tijd.
Nu heb ik met mijn vriend afgesproken dat ik vrijdag een test ga doen, omdat we niet meer kunnen wachten... En een hoop testen kan je al doen 4 dagen voor de te verwachtte menstruatie toch???

Hoihoi,

Ik voel ook vanalles en nog wat. Ik moet eigenlijk vandaag ongesteld worden, maar nog geen rode duivels gesignaleerd tot heden.
Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil en ben de afgelopen 2 maanden op dag 34 ongesteld geworden. Dat is dus voor mij vandaag.
Ik heb met mijn vriend afgesproken, dat we morgenmiddag een test gaan kopen en als er woensdagmorgen nog steeds geen rode duivels zijn testen.
Ik ben alleen niet op de hoogte van tests die je al eerder zou kunnen doen. Het hormoon is toch pas te detecteren, als je overtijd bent.

Ik zou als ik jou was gewoon testen, na de dag van je langste cyclus (dag 33 of 34). Dan zit je volgens mij altijd goed.

Ik ben benieuwd, houd ons op de hoogte.

Groetjes Iris

er zijn testen die je al kan doen voor je NOD   4 dagen ervoor.. dat zijn hele gevoelige testen... en aangezien mijn cyclus nogal ingewikkeld is... ik ga m toch vrijdag al doen. K koop er sowieso 2, mocht ik na het weekend nog niet ongesteld zijn, dan doe ik de andere

quote: gordijntje1406 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 20:37:23'));

er zijn testen die je al kan doen voor je NOD   4 dagen ervoor.. dat zijn hele gevoelige testen... en aangezien mijn cyclus nogal ingewikkeld is... ik ga m toch vrijdag al doen. K koop er sowieso 2, mocht ik na het weekend nog niet ongesteld zijn, dan doe ik de andere

Hoihoi,

Ik heb net gelezen, dat de testen van de Kruidvat erg gevoelig zijn. Die ga ik morgen dan ook maar eens proberen, als de rode duivels er niet zijn.
In ieder geval veel succes met het wachten tot vrijdag. Dan duurt een week lang als je op zoiets an het wachten bent.

Groetjes Iris

Goedemorgen allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier, maar ik moest even iets kwijt!

Wij zijn al 6 maanden voor ons tweede kindje bezig. Bij de eerste was het raak bij de vierde poging, maar nu duurt het me allemaal veel te lang. Gisterenavond heb ik een test gedaan, misschien te vroeg, maar ik kon niet meer wachten. Helaas was 'ie negatief en vanochtend ben ik ongesteld geworden. Ik baal zo! Ik ben zo bang dat er geen tweede komt, en mijn gezinnetje voelt nu nog echt niet compleet! Ik weet niet waar die gedachte vandaan komt, maar ik wil zo graag nog een tweede...

Heeft iemand opbeurende ervaringen voor me?

nou ik hoef ook niet meer te wachten tot vrijdag.
Ik ben totaal onverwacht en aantal dagen te vroeg(wat mij nog NOOIT is gebeurd) ongesteld geworden... dus een test is niet meer nodig

quote: gordijntje1406 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2007 12:37:44'));

nou ik hoef ook niet meer te wachten tot vrijdag.
Ik ben totaal onverwacht en aantal dagen te vroeg(wat mij nog NOOIT is gebeurd) ongesteld geworden... dus een test is niet meer nodig

Hoihoi,

Wat jammer voor je. Veel geluk voor de komende maand.
Groetjes Iris

steef, echt een opbeurende tip heb ik niet, ken natuurlijk genoeg verhalen waarin een tweede pas veel later komt maar ja..of je daar op zit te wachtten..sorry..veel succes iig, en ik duim voor je!

gordijntje, wat ontzettend jammer voor je, succes met klussen verder!

hey dames, 2 dagen geleden mijn NOD gehad..altijd regelmatig ongi..nu nog steeds niet maar de testen, zowel sensi al kruitvat blijven negatief...afgelopen vrijdag wel een beetje bloed bij afvegen gehad, dit was maar 1 x..wat zouden jullie doen. word hier best onzeker van...

liefs

Terug
Bovenaan