Test eerst negatief na 20 min positief

Chantal2109

New member
Hallo dames,

Afgelopen maandag was mijn NOD. Toen ik dinsdag nog niet ongesteld bleek te zijn heb ik een test gedaan (2v5 euro van kruidvat) deze was na 5 min negatief. Toen ik hem weg wou gooien (kleine 20 min na testen) was er duidelijk een 2e streep te zien. Nu heb ik sinds woensdag wat bloedverlies (bij afvegen), heb geen buikkrampen of verlies van stolsols. Nu vanmorgen weer getest (action test) maar deze gaf negatief aan. Toch heb ik nog steeds geen echte menstruatie. Iemand ervaring hiermee?
 
Heb ik ook gehad, in de beschrijving stond niet meer aflezen na 5 min maar ik was toch echt zwanger en na langer dan 5 min pas een streep.. Ik zou elke dag even testen
 
Linn93 heb jij dat ook gehad met het bloedverlies dan? Het lijkt bij mij nu toch wel wat erger te worden.. alleen heb niks geen buikkrampen
 
Het ene moment dat ik na de wc ga drupt er wel iets uit en heb ik met afvegen wat bloed.. het andere moment weer helemaal niks.
 
Ik zal maandag nog is proberen. Sommige worden nog ongesteld en toch zwanger. Maar na 20 minuten positief is inderdaad vals. Kijk is in de gebruiksaanwezig sommige moet je pas na 3 minuten aflezen en sommige voor 3 minuten. Welke test heb je gedaan?
 
Ik had de test van kruitvat gedaan. De 2 voor 5 euro.

Nu flinke krampen, bloedverlies met stolsols..

Dus ben ongesteld geworden of het is toch vroeg mis gegaan.
 
Terug
Bovenaan