test eerst positief volgende gelijk daarna negatief wat nu hellllllluuuuuuuuuuup

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
heluuuuuuuuuuuup
mn dochtertje is 5maanden en elke x toen ik zwanger was van haar moest ik heel veel plassen en veel blaasontsteking...
nu had ik laatste dagen alweer veel moeten plassen enzovoort. dacht voor ik plas naar dr breng laat ik eerst ff test te doen. ik had eerst licht streepje.. toen dacht ik naar paar minute laat ik net zelfde plas nog us kijke met nieuwe test zelde merk zelfde soort die gaf geen streepje aan... als t zo is is t nog maar week of 3/4
wat zou t nu zijn??? wil blij ijn want vaag streepje is ook streepje maar daarna niks bij andere test.. pfffffff ieemand ervaring??

Misschien zat er nog net niet net wel genoeg HCG in het urine. Het is nog zeer vroeg. Misschien dat de ene test net was HCG merkte en de andere niet. Ik zou denk ik morgen even op nieuw testen.

Hoi Mariëtte,
Ik heb exact hetzelfde gehad en ben nu jammer genoeg toch ongesteld geworden. Ik hoop voor jou dat het raak is! Ben het met butterfly eens en ik zou inderdaad een paar dagen wachten en dan nog eens testen. Succes!

stomme testen toch ook allemaal.

Ik doe volgende week 1 test en dan naar de doc voor bloed onderzoek als ie posi is.

Hoor hier veel positieve geluiden over de kruidvat testen dus die ga ik halen dnek ik.

ik had met kruidvat test meteen op dag nod zeer positief resultaat... nu 2 dagen later, ben ik bang dat het toch nog fout gaat/is gegaan... eigenlijk had ik dan liever nog een negatieve test gehad op nod... ik kan (nog) niet zeggen dat het mis gaat, maar ben wel bang en ook dat ik blij ben gemaakt met een "dooie mus"... =(

@Marisca: Ja als ik je 1 ding kan aanraden, doe één test op of na je NOD en richt je op die uitslag. Is het positief dan ben je tenminste gelukkig, is het negatief dan weet je het maar meteen, en is het vals negatief dan merk je het wel. Het kost teveel stress (en geld) om dagenlang te analyseren hoe dik een lijntje kan zijn.

Terug
Bovenaan