Test en bloed uitslag negatief na miskraam

<p>Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit herkennen:</p><p>Ik heb nu mijn 3e vroegtijdige miskraam gehad, waarvan 2 keer de menstruatie 1/2 weken uit bleef en 1 keer eerdere menstruatie. Helaas is het nergens terug te vinden. Zowel de testen als bloed onderzoek zijn negatief.</p><p>Bij mijn moeder waren allebei de zwangerschappen pas zichtbaar na 6 weken. Haar waardes waren niet eerder te zien. Vermoeden is dat dit bij mij ook zo is.</p><p>Ik ben een jaar geleden gestopt met het slikken van de pil, en we proberen sinds februari zwanger te worden. </p><p>Bij alle 3 de keren merk ik aan alles aan mijn lichaam dat er iets veranderd, zich klaar maakt voor een zwangerschap. Deze maand zelfs duidelijke symptomen ervaren, erkenning van huisarts begin van zwangerschap (week of 5). Maar helaas eindigd het telkens met hevige buikpijn en uiteindelijk een vreemde (niet zoals normale) menstruatie. Testen zijn altijd negatief, voor en na deze miskramen.</p><p>Ik heb het idee gek te worden en ga me langzaam aan af vragen of het allemaal in mijn hoofd zit.</p><p>Zijn er meer mensen waarbij het pas later zichtbaar was dat zij zwanger waren en/of een miskraam hebben gehad?</p><p>Vandaag krijg ik een doorverwijzing naar de gynacoloog</p>

[quote quote=10249121]Ik heb precies hetzelfde gehad. Maar bleek een maand later wel zwanger te zijn. De symptomen zeggen, helaas, niets![/quote]
Kwam je er achter dat je zwanger was nadat je zoveel weken overtijd was, maar nog geen positieve testen had. Of kwam je erachter nadat je dacht een miskraam te hebben gehad? Wat fijn in ieder geval dat het uiteindelijk goed is gekomen bij jullie

Terug
Bovenaan