test gedaan.... eerste streepje heel licht, maar is wel een streepje, wat nu

A

Anoniem

Guest
ik heb net de test gedaan en het eerste streepje is heel licht van kleur... het tweede streepje in het controle vakje is heel helder van kleur wat houdt dit in . ik weet het niet???

tobi

hoi tobi,

het controle streepje betekent dat de test goed is gegaan.

als een streepje in het andere vakje moet komen, dat betekent het waarschijnlijk dat je zwanger.
een licht streepje is ook een streepje.

je moet nu denk niet een gat in lucht springen, want ik denk wel dat het afhangt van welke test je gebruikt.

vaak staat er in de bijsluiter wat de streepje betekenen, en of de streep helder moet zijn of ook licht mag zijn.

ik vind het wel spannend.

ik blijf duimen voor je
suc6

groetjes Naomie

ik heb een test gebruikt van de erkende apothekers

Er staat elk streepje ,hoe licht roze ook, geeft aan dat er zwangerschapshormoon in je urine zit... dus zou het dan echt zo zijn.. wat een muts ben ik ook ik twijfel nog steeds ik weet het niet meer heb het gevoel dat ik ongi moet worden, maar er staat wel een streepje misschien dat ik morgenochtend maar nog een test doe dan is mijn urine geconcentreerder... hihihihihi ik ben heel blij maar wel onzeker

tobi

he meid,

logisch die onzekerheid.

ik zou inderdaad voor de zekerheid morgenochtend nog een test doen, misschien met ochtend urine?.
maar het lijkt erop dat het wel echt zo is.
er staat toch een streepje is een streepje het lijkt me onwaarschijnlijk als je niet zwanger bent.

SPANNEND maar toch ook wel erg FIJN.

laat het even weten morgen.
maar ik denk toch dat je zwanger bent

suc6
groetjes naomie

Mag ik je dan alvast feliciteren?

En als je nog steeds twijfelt, probeer dan eens de digitale test van clearblue, ide is errug duidelijk.

Miep

Hoi,

Gefeliciteerd! Een streepje is een streepje! Wanneer je morgen nogmaals een test doet zal dit streepje waarschijnlijk duidelijker zijn. Heb ik namelijk ook gehad, leuk om te zien hoe dat dus in je lichaam gaat!

Geniet ervan, want ik denk echt dat je zwanger bent hoor!

Groetjes Ineke

heej Tobi,
Gefeliciteerd meid  Je bent zwanger!!!  Wat een heerlijk gevoel voor je. (als het tenminste een beetje tot je door dringt) Volgens mij zijn we nou allebei in maart uitgerekend of niet!!
Een licht klein streepje is overigens ZWANGER hoor!!  Dat had ik ook na mijn test. Ik heb daarna ook nog een clearblue gedaan.

Heb jij ook nog steeds een beetje onderbuik pijn???

liefs Lotte

hoi hoi

bedankt iedereen voor jullie leuke reactie!!!!!!!

ben net nog even naar de drogist geweest om een dig clearblue te halen omdat deze duidelijk aangeeft zwanger/niet zwanger en je kan hem elk moment van de dag gebruiken.. en omdat het een licht streepje was gooi ik er gewoon nog een test tegenaan dan hoef ik niet blind te staren op een licht streepje dan zie je het geschreven staan en dan is er geen twijfel meer mogelijk.

gek eigenlijk ben alweer zenuwachtig stel je voor dat we het niet goed gezien hebben en dat het nu neg is.... toch houd ik er nog steeds rekening mee

nou daar gaan we dan duim voor me dan duim ik voor iedereen die ook zwanger wilt worden

tobi

Terug
Bovenaan