test gedaan en ja hoor ...........

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Vorige week een test gedaan en de test was binnen een paar seconden positief,ongelooflijk!
Ik heb wel een beetje dubbel gevoel,want ik heb 8mrt een mk gehad bij een zw.schap van 12 weken!Toen hadden we t al tegen iedereen verteld,maar nu hebben we besloten om t niet eerder te zeggen nadat we de echo bij 12 weken gehad hebben!

We proberen er wel zoveel mogelijk van te genieten,maar toch merk ik dat t anders is als de vorige keer!

Vandaag ben ik 6 weken en 5 dagen zwanger en ik ben 29 maart 2007 uitgerekend.

liefs Caro

Hey Caro,
Welcome back!!. Niet teveel zorgen maken meis.
Het komt goed deze keer. Dat moet wel!!!
Liefs Kirsten
39w3d
(Ik ken je nog van maart enz., ben nu bijna mama hoop ik)

Hoi Caro,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ken je nog van het forum toen je schreef dat je een miskraam had, leuk je terug te zien met beter nieuws! Probeer er een beetje van te genieten!

Liefs,

Puk (27 wk, 3 dgn)

Hoi Caro,

Volgens mij heb ik al eens eerder op een berichtje van je gereageerd na je miskraam, je naam komt me bekend voor. Zelf heb ik vorig jaar april met 17 weken een miskraam gehad. Een paar maanden daarna was ik gelukkig weer zwanger. Best wel spannend maar ik voelde dat het goed zat. Moeilijk uit te leggen hoe dat voelt....het was gewoon een gevoel dat deze zwangerschap wel goed zou gaan. Inmiddels is mijn zoon geboren en ben ik moeder!!
Ik hoop dat je van je zwangerschap kunt genieten. Als je nou bang bent, kun je misschien in het ziekenhuis terecht voor een (inwendige) echo. Dat kreeg ik toen ook (ivm de miskraam) en dat vond ik toen wel erg prettig! Even de bevestiging dat alles goed is!!

Succes!!!

Groetjes Landi

Lieve Caro,

Gefeliciteerd! Ik heb zelf 2 mk-en gehad, dus weet zo'n beetje hoe je je voelt. Ik mocht van de gyn en de vk na mijn mk iedere keer al vlot bellen. En na iedere mk heb ik een goede zwangerschap gehad. Beide keren hebben we rond 7 weken al een echo gehad om te kijken of het goed ging. Want iedere zwangerschap verloor ik ook bloed in de eerste weken. Vanaf 6 weken en een dag of 3/4 kunnen ze al een kloppend hartje zien. Dus bel gerust naar vk of gyn om te melden dat je weer zwanger bent, en dat je hier voor een mk gehad hebt. Ws zeggen ze uit zichzelf al wel: kom maar langs, dan kijken we al.
Fijne zwangerschap! En probeer er ook een beetje van te genieten. (is in het begin moeilijk, ik weet het)

Groetjes, Kat

Hoi Meiden,

Dankjewel voor jullie reacties en lieve woorden,ik voel me weer helemaal "thuis"
Wat leuk om weer eens wat te horen van jullie,ik ken jullie ook nog wel!

Morgen bel ik toch de vk(inval)om te overleggen met haar of ik een echo mag hebben,want de spanning is niet meer om te houden!
Morgen ben ik precies 7 weken zwanger ,dus misschien wel de ideale tijd om een echo te hebben?!

Hoe gaat t nu verder met jullie?????

liefs Caro

Hoi Caro,

Heb je de vk al gesproken en kon je terecht voor een echo? Die spanning is heel vervelend hoor, dat had ik toen ook. Inmiddels ben ik bevallen en is mijn zoontje alweer 4 maanden oud!! Helemaal geweldig. Eigenlijk hoor ik dus niet meer op dit forum thuis maar ik kom stiekem nog wel eens kijken.
Als je straks de echo hebt gehad moet je lekker proberen te gaan genieten hoor van je zwangerschap. Ik mis dat toch zo dat zwanger zijn!!!! Heerlijk straks die dikke buik (o.k. soms zit ie misschien in de weg en wil je hem even afzetten) en dat getrappel! Het klinkt misschien raar maar dat mis ik echt! Laat je nog even weten hoe de echo was?

Groetjes Landi

Hoi Landi,

Nog gefeliciteerd met de geboorte van je kindje(ookal is t inmiddels alweer 4mnd geleden)!Is alles voorspoedig gegaan?

Ja ik heb vandaag de vk gebeld en ik kan de 23ste terecht voor een echo,ze heeft er echt haar best voor gedaan en dat vind ik echt super van haar!
Tuurlijk laat ik weten hoe de echo was,zeker weten!

liefs Caro

Terug
Bovenaan