test gedaan

A

Anoniem

Guest
wat wordt er enorm veel geschreven zeg.
was alweer een aantal dagen niet geweest hier, maar kan het bijna niet bijhouden zeg.

ik wil even vertellen dat ik toch een test heb gedaan ondanks jullie adviesen om het niet te doen (bloempje777 en mama2004).
 hij was dus negatief! teleurstelling viel gelukkig mee was er snel overheen.
ga er gewoon weer tegen aan. alleen nu weet ik dus niet wanneer mijn eisprong/nod dag is.
 aangezien ik telkens 32 dagen had en de laatste keer 18 dagen.
inmiddels zit ik dus in mijn 5e ronde en ben ik voor mezelf begonnen met temperaturen.
kan iemand mij vertellen waar ik dan op moet letten?

bedankt groetjes moon

Hoi moon,

Ik temperatuur nu zelf alweer een poosje dus heb wel wat tips voor je:

*Het nauwkeurigste is om anaal te temperaturen
*Elke ochtend om dezelfde tijd met de dezelfde thermometer
*En altijd voordat je opstaat(dus nog in bed), omdat je temperatuur stijgt op   het moment dat je op staat!
*Je begint met temperaturen op de eerste dag van je menstruatie

Op de eerste dag van je ongi, is je temp (als het goed is) laag, dat blijft zo tot voor je eisprong, dan daalt ie iets om vervolgens weer te stijgen, en als je temperatuur daarna hoog blijft kan het zijn dat je zwanger bent!

Als je dit volhoud, zal je zien ( bij regelmatige cyclus) hoe jouw temperaturen verlopen en kan je ook zien wanneer je eisprong is, het is geloof ik wel zo dat als je temp is gestegen( bij eisprong) je eisprong al is geweest....

Succes!!

groetjes, grover

oja.. je kan op bepaalde sites van die schema's downloaden om je temperatuur op in te vullen, volgens mij ook op kindje op komst en babybrabbel.

bedankt voor je reactie.

ben dus niet begonnen op de eerste dag van mijn menstruatie omdat ik geen idee heb wanneer die komen gaat. ben dus zomaar begonnen, 19 dagen na mijn vorige menstruatie.
tot nu toe had ik 36.2/36.4 is dat niet een beetje laag?

gr moon

hoi,

Een goede uitleg van het temperaturen, nu weet ik ook meer. Wat balen dat je test neg is. De volgende ronde beter veel succes. Waar je wel op moet letten, je schreef dat je ook een cyclus had van 18 dagen dan moet je even opletten of je dat vaker hebt want als je cyclus 21 dagen of korter is dan heb je waarschijnlijk geen eisprong en dan zal ik even naar de huisarts gaan. Ben je net begonnen of ben je al lang aan het klussen??
Nou succes

Groetjes Suus

we zijn nu sinds sept aan het klussen.
elke keer had ik een cyclus van 32/34 dagen en nu een keer 18 dagen dus.
ik heb dus geen idee wanneer ik nu weer ongesteld moet worden.
ik had dat nog niet eerder gehoord dat wanneer je cyclus 21 dagen of korter is je geen eisprong hebt. ik zal er zeker op letten of dat nu vaker gebeurd. bedankt.

ik vind het fijn dat dit forum bestaat om je ding kwijt te kunnen.
mijn man is af en toe ook wel eens flauw van mij, hij zegt dan dat ik me niet zo druk moet maken dat het vanzelf wel komt. nou makelijker gezegt dan gedaan. ik wil wel al 2 jaar een kind maar hij was er telkens nog niet aan toe dus bij mij is het verlangen al heel groot, groter dan bij hem.
verder weet ook eigenlijk niemand dat ik met de pil gestopt ben, dus niemand om mee te praten zeg maar.

Terug
Bovenaan