test gedaan

A

Anoniem

Guest
ja ik heb een test gedaan.
maar hij was negatief. maar ook ben ik nog niet ongesteld.

er zijn twee pendelaarsters geweest die zeiden dat ik nu  zwanger ben van een meisje!!

als ik een paar dagen wacht kan de test dan toch nog positief  zijn?
ik heb met een test van romed gebruikt, besteld bij babybrabbel. zijn die betrouwbaar?
of is het verstandig om toch een 'goeie' (dure)test te kopen?

wie kan mij helpen??????????????

xx moon

Dank je moon78 voor je leuke reactie. Ik ben nu 2 weken overtijd en vind het wel spannend worden. Heb vorige week een test gedaan maar helaas negatief. De eerste keer was de test mislukt maar ik heb hem met dezelfde tester nog een keer gedaan. Misschien dat daar de fout zit en de volgende dat had ik last van een heftig buikvirus. Ik wens je heel veel succes en hoop dat we elkaar kunnen steunen daarin. Liefs Tiny46

Hoi,

Ik heb over de testen van Romed al vaker rare dingen gehoord. (oa verkeerde uitslagen)  Ik zou gokken op een iets duurdere test.

Groetjes, Kat(juni 2006 forum)

Hoi Moon,

Zolang het tegenbewijs (menstruatie) er niet is, kun je zwanger zijn???!!!

Had je vandaag je NOD?
Volgens mij maakt het niet uit met welk merk je test, maar bij de 1 is al sneller hormoon te testen als bij de ander.

Dus toi toi toi en blijf er in geloven....

Liefs,
Jetje

bedankt voor jullie reacties. mijn nod was gisteren.
kan ook misschien beter een paar dagen geduld hebben voor ik weer ga testen.
maar ben zo ongeduldig!!!!!!!!!!
ik kan niet wachten!!!!!!!!!!! maar dat zullen waarschijnlijk velen met mij hebben.

xx moon

hoi tiny46,

is je buikvirus alweer weg? en heb je deze week alweer getest?
twee weken overtijd is toch best al lang dan zou er toch op een test wat zichtbaar moeten zijn toch?
 xx moon

Hi moon,

Wat spannend zeg allemaal.
Ja er zal heus wel een verschilletje zitten in alle soorten testen
Als je jezelf op je gemak stelt koop je toch gewoon een wat duurdere test.
Ik heb dat vorige maand ook gedaan Ik was iets overtijd maar vertreouwde ook de test niet. Voor me eigen gemoedsrust toch predictor maar gehaald. Was daarna wel zekereder van mijn zaak. En die euries ben ik allang weer vergeten hihihi
Succes ik hoop een dikke plus voor jouw ik moet tot woensdag wachten maar heb al twee weken zo n zeurende doffe pijn in mijn onderbuik en mijn borsten staan op klappen zal het dan toch zo zijn we zien wel succes ik duim voor je
liefs liz

hoi liro,

bedankt voor je berichtje.
denk dat ik vanmiddag toch maar even een duurdere ga halen. wie weet.
voor jou zal ik ook duimen. het klinkt wel positief wat je zo schrijft van je 'klachten'' .
tot volgende week wo moet  je wachten?  
dan moet je echt nog even geduld hebben. veel succes, ik hoor het wel.

xx moon

Terug
Bovenaan