test gedaan

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Vanmorgen heb ik een zw.test gedaan en als je heel goed keek zag je een heeeeeeel licht streepje.
Het was zo licht dat we eigenlijk twijfelen of hij er wel zat,maar hij zit er echt.
Maar hij is echt heeeeeeeeeeel vaag.Zou het kunnen dat ik zwanger ben??

Morgenvroeg  nog maar een test doen,maar dan met ochtendurine.

liefs Caro

Motto is toch: een streep is een streep!!! Misschien is het hormoon nog niet explosief genoeg aanwezig voor een dikke vette streep maar lijkt mij dat je wel ZWANGER bent hoor!!!!!

Ik hoop het ontzettend voor je!! Laat je ons weten als je nog een test gedaan hebt?!

succes en stiekem alvast GEFELICITEERD!!!
xxx Annette

Hoi hoi,

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik durf het (nog) niet te geloven,heb 8 mrt een mk gehad en mocht ik nu wel zwanger zijn dan springen we een gat in de lucht hahaha.

Maar zit op een zw test geen voorbereidend streepje ofzo??
Hoop dat je me begrijpt

Of betekent een streepje hoe vaag dan ook gewoon een streep??

liefs Caro

Hoi,

Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent.
Ook ik heb op 8 maart m'n 2e mk gehad.
Mijn Nod heb ik morgen erg spannend!
Weet  nog niet of ik dan ga testen durf eigenlijk niet meer.

Groetjes Diana.

p.s. een streepje is een streepje.
Begrijp dat je aan je zelf en de test gaat twijfelen omdat je zograag eentweede streepje wil zien heb ik ook gehad en heb ik  nog steeds.

Jeetje, lijkt me erg moeilijk als je nog maar zo recentelijk een mk hebt gehad en dan nu zo'n f.cking vaag streepje. Ben natuurlijk geen expert maar er zit geen voorbereid streepje op die dingen. Wat ik al zei, volgens mij zijn de zwanger-hormonen wel aanwezig maar gewoon nog niet zo enorm dat ie van het schermpie afknalt. Ik gun het je zo. Bizar eigenlijk hè, dat er nog zo veel mankeert aan die testen. Ze garanderen 99% nauwkeurigheid, maar ik lees hier zo vaak dat ze nega uitslagen geven bij meiden die toch zwanger blijken en dat ze vaak van die vage streepies laten zien. Erg frustrerend voor  ons, ongeduldige mama-wannabee's.  
Grietje, gewoon morgen nog even testen en dan weet je waarschijnlijk  meer.  hihi, dat wordt een lange zondag.  Zoek lekker afleiding met zijn 2-tjes. Tis mooi weer dus ga er lekker op uit ofzo.

hoop morgen een super blij bericht van je te lezen.
succes!!!  

Hoi hoi,

Na de mk is het verlangen naar een babytje nog meer geworden en zijn we er toch wel de hele dag mee bezig.

Maar ook dat zul jij wel kennen.

Ik twijfel idd aan de test en aan mezelf of ik t wel goed heb gezien of dat ik t me allemaal verbeeld omdat we zo graag willen.
Misschien zien we wel dingen die er niet zijn.

Kan me goed voorstellen dat je in spanning zit ivm je NOD.
Ook daar weet ik alles van alleen weet ik niet precies wanneer mijn NOD is omdat ik vanaf de mk eigenlijk al af en toe vloeide,de ene dag wel en de andere dag was er niets.
Nu verloor ik vorige week een slijmprop met oud bloed en sinds die tijd alleen nog maar helder doorzichtig slijm,heel raar allemaal!
Sorry voor de details!.

Ik kan nu gewoon niet geloven dat het misschien wel zo zou kunnen zijn,wil echt eerst een dikke duidelijke streep zien voor we weer gaan juichen!

Succes meid!

Ik zal voor je duimen!

liefs Caro

Hoi Caro

Ik hoop het toch zo voor je! Je leest hier inderdaad vaak dat je met ochtendurine een duidelijkere uitslag krijgt als met andere urine. Ik weet dat je al eerder een test hebt gedaan en dat die nog negatief was, dus ik duim voor je! Heel veel succes. Laat je het wel weten morgenvroeg?

Groetjes Lucielle

Hoi hoi!!!
Mijn motto is: streep = streep!
Ook als er maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje staat.
Als er namelijk geen HCG in je urine zit, kan er ook niet een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje komen. Dus is er wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeel streepje staat, heb je HCG in je urine, DUS BEN JE ZWANGER!!!!!

toch?

hahahahahahahaha ik zal in ieder geval met je mee duimen, en alvast GEFELICITEERD!!!!!

Dikke kus ,
Dyonne

Terug
Bovenaan