test gedaan...

A

Anoniem

Guest
heey meiden ik heb net een test gedaan dit keer van predictor...
maar helaas,het mocht weer niet zo zijn.
achja..ik hoop maar weer verder voor de volgende ronde.
en voor jullie ook allemaal!!!!!!

Hey meid!

Je zegt dat de test negatief is,maar kan het niet zijn dat je te vroeg getest hebt?
Dat je lichaam nog hcg aan t aanmaken is?
Hoeveel dagen ben je nu overtijd?

liefs caro

ik zou vandaag ongesteld moeten worden...maar kan het dan echt nog steeds te vroeg zijn dan?kan dat (er komt weer een straaltje hoop binnen)
heb je dat eerder gezien?vertel vertel ik luister

Hoi hoi,

Hoop is er zeker nog voor je hoor.

Fiene1 teste met 2 dagen overtijd negatief en met 5 dagen was de test positief!
Dus dat deze test van jou nu negatief is hoeft zeker niets te zeggen meid!
Heb je verder nog andere klachten?

Dus geef de hoop niet op en als je ongi wegblijft gewoon over een aantal dagen nog een test doen!

Ik duim voor je!

liefs Caro

jajajajayessss...
nou je weet me in ieder geval in een betere stemming te krijgen ik ben weer een beetje blijer.
ik heb nog geen spoortje bloed,dat is één.
ik ben normaal heel laat op en nu ben ik om 10 uur al moe,ik had laatst heel erg pijn in mijn borsten en mijn t3pel,en ik had vorige week steeds heel erg honger ook na het eten...
nou we hopen het maar en die duimpjes daar ben ik blij mee bedankt hihi
ik duim ook voor jou hë:)

Ja dat zijn wel ev zwangerschapsverschijnselen,dus het zou inderdaad zo kunnen zijn!

Lief dat je voor me wilt duimen,maar dar heeft helaas deze ronde geen zin meer ben nl net ongi geworden na 7 dagen overtijd te zijn dus....helaas mocht deze ronde niet voor mij zijn,hoop wel dat deze ronde voor jou DE ronde is!
Hoeveelste ronde is dit voor jou?

liefs Caro

oh nog in eind ronde 2,3 komt eraan denk ik.(hoop van niet)_
maar als ik nu niet voor je kan duimen,dan doe ik het komende maande wel hoor!!!!!   :)
maar ik had 2 predictors gehaald,dus wanneer kan ik dan het beste testen?over 5 daagjes ofzo?
en als ik alsnog bloed krijg moet ik dan nog testen?

Hoi.
Ik had net op de andere tropic gereageerd dus pak ik deze ook nog even.
Ik heb ook 2 negatieve testen gehad en na 1 1/2 week pas een licht rose stipje (dat was vrijdag) vanochtend had ik een dikke stip dus ik ga kei hard voor je duimen!!!!
Geen rode duivels is altijd nog het beste teken dat je kunt krijgen!!!
Succes meid!!     Liefs   Mikkie

Terug
Bovenaan