test gedaan

hallo dames

ik heb vandaag een test gedaan en die was negatief. mijn nod is 9 novenber ik weet dat het te vroeg maar mijn vraag is kan het toch zijn dat ik zwanger ben ,

groetjes melanie

Als je sex hebt gehad, en niet onvruchtbaar bent dan kan het zijn dat je zwanger bent, maar het wil niet zeggen dat je het daadwerkelijk bent.

Het enige wat je kan doen, is afwachten en op 9 november een test doen en als ie dan positief is ben je zwanger, is ie negatief dan moet je wachten op je ongi of je doet een paar dagen later weer een test, net zo lang tot je ongi komt of dat je positief test.

Maarre dit kan je toch ook zelf bedenken enne je weet toch ook wel dat wij niet koffiedik kunnen kijken he.

Succes
Miep

Precies Miep,

Ik begrijp natuurlijk Melanie dat het geweldig zou zijn wanneer wij zouden typen dat je zwanger bent. Maar je weet zelf natuurlijk dat je te vroeg hebt getest en alles nog mogelijk is!
Hoop voor je dat het gelukt is deze maand en anders dat het gauw gaat lukken.

Groetjes Ineke

Als je een eisprong heb gehad , en je eitje is bevrucht dan duurt het tussen de 9 en 14 dagen voordat het lichaam HCG (zwangerschapshormoon) aanmaakt. Normale testen reageren op  30  U/L  

Van eisprong naar zwanger/ongesteld duurt gem 13 tot 16 dagen

Terug
Bovenaan