Test gedaan

Poeh wat voel ik me nu raar.
We hebben gisteravond een test gedaan en ja hoor er stonden 2 streepjes!
Eigenlijk reageerde we niet echt enthousiast
Stom he
We zijn gewoon bang dat het weer verkeerd gaat!
We willen wel heel blij zijn maar dat lukt gewoon niet !
Het lukt wel maar we durven het haast met niemand te delen !!

wie heeft hier ervaring mee en wil mij daar bij helpen!?

groetjes
Jolanda

Hee meis,

dit gevoel is heel normaal hoor als je een miskraam hebt gehad. Je zult merken dat langzamerhand de onzekerheid verdwijnt en dat je je prettiger bij de zwnagerschap gaat voelen. Het is heel spannend, maar hou je zelf voor dat er meer zwnagerschappen goed dan fout gaan. en zoalng je niet weet of er een oorzaak is, mag je gewoon denken. 85 - 90 % kans dat het wel goed gaat komen.

probeer positief te blijven, daarmee voel je je het best, want wat er ook komen gaat je nu al zorgen maken heeft echt geen zin.

Van harte gefeliciteerd!

Miep

hey jolanda,

ik heb hetzelfde meegemaakt als jou, ik ben zwanger geraakt vlak na de vorige miskraam. ik durfde ook niet blij te wezen. en als iemand het erover wilde hebben deed ik alsof er niks aan de hand was. ook hield ik erg de boot af als mijn moeder of vriend wilde kijken voor spullen voor de baby.
het komt zo dichtbij en je kan niet geloven dat het nu misschien wel goed zal gaan.
de meeste zwangerschappen gaan gelukkig goed maar dat neemt de angst niet weg.
het beste is als je erover praat en het kan opluchten om te praten met iemand die je niet kent maar wel hetzelfde heeft meegemaakt.
ik ben niet vaak op dit forum te vinden maar ben wel vaak op MSn en op het forum februari 2007 te vinden.
als je behoefte hebt om erover te praten, tips en advies te vragen of gewoon je verhaal en zorgen kwijt kan dan mag je me toevoegen op MSN, ik wil je graag helpen, ik weet hoe het voelt.
mijn MSN adres is : decoy_1985@hotmail.com

hoop je te spreken en om je moed in te spreken. het kan goed gaan vergeet dat niet meis. ik ben zelf na 2 miskramen, ( heb er jaren geleden ook eentje gehad en vorig jaar ook) nu 23 weken zwanger van een meisje.

de kans is groter dat het goed gaat.

groetjes Miranda en hopelijk tot spreeks

Ik begrijp ook helemaal hoe je je voelt.
Je bent zwanger en daarmee stopt het even. Nu eerst kijken of het leeft.
Althans zo heb ik het steeds ervaren na een miskraam.

Helaas heb ik het net als Miep meerdere malen meegemaakt, maar ik heb ook een gezond kind gekregen en ben nu zwanger van de tweede en ook dat gaat tot nu toe goed.

Ik heb mij ook vast gehouden aan de woorden van Miep, de meeste zwangerschappen gaan goed!

Succes de komende periode, heb je al een afspraak voor de eerste echo? Ik mag die altijd eerder laten maken (rond de 7 a 8 weken) en jij misschien ook wel, dan weet je snel dat het goed gaat.

gr Sandra

Sorry voor de late reactie,

ik heb volgende week dinsdag 31 okt de eerste afspraak voor een echo
hoe dichterbij die datum komt hoe moeilijker ik het heb.
Wat ik wel merk is dat ik nu andere symptomen heb dan de vorige keer
Ik had de vorige keer bloedingen en nu heb ik die niet meer
heb nu niet eens wat bruine afscheiding
het klinkt heel stom maar dat stelt me best wel gerust
niet dat het je dan alsnog 100% garantie heb maar toch?!

ik hou jullie op de hoogte

groetjes
Jolanda

Veel succes Jolanda dinsdag! En blijf hopen dat alles goed gaat deze keer!! Zonder hoop heb je niets mer en zoals gezegd het gaat vaker goed dan fout!!

Succes.
gr Sandra

Terug
Bovenaan