Test gedaan

A

Anoniem

Guest
Net toch een test gedaan met mijn vriend samen en deze was helaas errug wit :(
Het is 2 dagen na mijn verwachte nod, maar pas op 10 dpo (days past ovulation). Ik heb dit keer laat mijn ei gehad.
Zowel de positieve test als mijn ongi hebben dus nog 4 dagen de mogelijkheid om om het hoekje te komen kijken...

Toch maar wachten tot de ongi komt, de hoop is hier weggezakt...

Liefs Daisy

Oh meid, verlies nou nog niet alle hoop! Ik weet dat het moeilijk is, heb er zelf ook last van hoor!!
Jammer dat je test niet knalpositief was maar er is nog hoop....50/50 en als je ei laat was dan kan het zomaar zijn dat je te vroeg hebt getest!

Ik leef zooooo met je/jullie mee!!
Ik ga nog harder duimen!

Liefs Lynn

Ohhh wat een spanning!!

In 4 dagen kan er een hoop gebeuren!!
Ik hoop dat je te vroeg hebt getest!

Ik duim ook voor je! :)

Liefs

niet zo snel de hoop opgeven 4 dagen na nod was bij mij negatief, en 9 dagen positief!

succes! ik duimvoor jou
Liefs

Mizzroswitha, dat geeft me hoop! Natuurlij kweet ik wel dat ik zeer ws te vroeg heb getest voor een betrouwbaar resultaat, maar het valt toch tegen.

Woensdag nog een keer testen hier! Mocht mjin ongi wegblijven...

Ik testte bij de eerste ook pas een week na nod positief. Dus 4 dagen ervoor is nog geen ramp meid. Woensdag is het 14 dagen na eisprong dus dan zou je nog een keer kunnen proberen. En zolang er geen bloed is, is er hoop!

Enne weet niet of je net voor dit bericht hebt getest maar die lekker stinkende (bah) eerste urine 's morgens is de beste.

Heb nu geen eerste urine gebruikt. Weet dat dat het beste is, maar had zoiets van, toch maar even een testje... Niet echt heel slim, maar goed.

Nu gewoon lekker woensdag pas weer een testje ertegenaan, 's morgens vroeg bij het opstaan!

Ze zouden eigenlijk ook thuisbloedtests moeten hebben... Net zoiets als prikken om je bloedsuikerspiegel te meten als je diabeet bent, maar dan voor hcg.
Zou je toch weer een paar dagen eerder een betrouwbaar resultaat hebben...

Terug
Bovenaan