Test gedaan.....

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Heb een test gedaan en natuurlijk weer harstikke wit!!!

Had al geen zin om hem te doen want weet eigenlijk ook wel dat hij weer negatief is anders waren die van vorige week wel positief geweest.

Ga straks gewoon eens bellen naar een gyn om wat advies te vragen ben nu toch op 2 weken na een half jaar gestopt met de pil dus zou je zeggen dat die cyclus toch wel wat normaler zou moeten zijn (nu dag 46)

Groetjes

Wat balen voor je!

Bij mij heeft het trouwens meer dan een half jaar geduurd voordat mijn cyclus weer normaal was. Ik zit nu rond de 34 dagen. Ik wil je niet bezorgd maken, maar het kan zelfs een jaar duren.

Misschien kunnen ze toch met medicijnen proberen om je cyclus wat eerder te normaliseren. Contact met de huisarts kan nooit kwaad.

Veel succes.

Liefs Roos

Balen meid!
Hopelijk kan de gyn je helpen.
Duim voor je voor de volgende ronde!

Hai lieverd,

Ohhhh wat rot zeg!! Zo blijft die onzekerheid maar aanhouden....Verstandig dat je straks even contact op neemt met de gyn, misschien heeft zij wat antwoorden voor je en heb je gauw wat meer duidelijkheid!!

Sterkte!! Dikke knuffel Lynn

Nou ben niks wijzer geworden helaas. Kreeg idd te horen dat het een jaar kan duren dus is niks anders aan te doen dan maar weer wachten........

Ik heb besloten om het allemaal van mij af te zetten en er niet meer zo mee bezig te zijn. We klussen als we zin hebben en verder ga ik niet meer zo op de datums enzo letten................ dan komt het hopelijk vanzelf goed.

Hoi Beauty,

Balen zeg dat ze niets zinnigs kunnen zeggen. Dus maar gewoon afwachten.
Wie weet helpt het wel. Afgelopen maand hebben wij door griep ed niet echt fanatiek geklust, welgeteld 1 keer waarvan we hoopten dat het nog op tijd zou zijn. En nu ben ik dus wel zwanger. Terwijl ik de maanden ervoor alles goed bijhield en er dus niets gebeurde. Wonderlijk hoor hoe je lichaam werkt.
Heel veel succes!
Liefs

Hai meid,

Wat rot dat je nog niets wijzer bent zeg!! Ik las je berichtje bij mijn topic en tja.....Dat wachten, daar wordt je helemaal geschift van ;-) Ik vind het wachten tot aan je NOD al lang maar na je NOD wordt het nog lastiger.... Helaas weten wij er alles van!

Ik vind jou plan om het even naast je neer te leggen een heel goed plan, ik denk dat ik dat ook maar ga doen zodra de rode duivels in zicht zijn, ik ben die schema's en ovutesten en dat verlichte klussen nu wel zat en wie weet.....er gebeurden wel vreemdere dingen.

Hou je me/ons op de hoogte? Liefs Xx

Een belletke kan idd geen kwaad. Verschrikkelijk he, zoveel onzekerheid!
Bij mij viel mijn ongi echt bar tegen toen deze doorbrak, maar ergens ook wel blij dat tenminste de onzekerheid weg is!

Volgende ronde gaan wij met Lynn en heel veel andere meiden door naar het andere forum! Lekker zwangeren met z'n allen!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan